Home | Over mij | Contact

Mijn meest beluisterde nummers van deze week

donderdag 7 maart 2013

Elke dag luister ik muziek. Muziek raakt me of maakt me blij, doet me denken aan vroeger of maakt herinneringen in me los.  Net dat ene deuntje kan mijn hele dag weer goed maken. In dit artikel mijn top 6 van mijn meest beluisterde nummers van deze week.


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen. 




Caro Emerald - Tangled Up Bij de nummers van Caro Emerald krijg ik altijd een ontzettend zomers gevoel. Wat een vrolijk liedje is dit! De klassieke instrumenten zijn gaaf gecombineerd met elektronische sounds. Haar andere nummers kan ik eerlijk gezegd niet meer aanhoren, maar dit nieuwe nummer draai ik weer helemaal plat. 


The Script - Breakeven 'What am I gonna to do when the best part of me was always you, and what am I supposed to say when i'm all choked up that you're ok.. Een woord: wauw. Dit is een nummer wat me gelijk raakt door de mooie tekst en de breekbare stem van The Script zanger Danny O'Donoghue. 


Glee - Thriller / Heads Will Roll Ik word zo blij van de originele versies die Glee altijd van nummers weet te maken. Heads Will Roll van Yeah Yeah Yeahs heb ik nooit een goed nummer gevonden. Maar in deze remix, samen met all time favoriet 'Thriller', is het zo gaaf! 



David Jordan - Sun Goes Down Van dit nummer word ik spontaan blij, zeker als ik 's ochtends naar school fiets, dan heb ik weer helemaal zin in de dag. Het is een al wat ouder nummer, maar ik heb het pas een paar weken geleden ontdekt. Wel grappig dat ik het vooral in de ochtend luister, want het liedje heet 'Sun goes down'. 


Michael Bublé - Hollywood Michael Bublé is nu niet meteen een artiest waarvan ik houd, maar dit nummer blijft me achtervolgen in mijn hoofd. Waarschuwing: na het horen van het refrein gaat het niet meer uit je hoofd! 


UB40 - Light My Fire Light my Fire kende ik al van The Doors, maar dit nummer vind ik net een tikkeltje beter. Het nummer is iets langzamer en ik vind de stem fijner om naar te luisteren. Heerlijk nummer. 

Welk nummer heb jij helemaal plat gedraaid deze week?

Lots of love,
Sofie