Home | Over mij | Contact

Een kijkje in mijn make-up stash

zaterdag 9 maart 2013

Ik vind het altijd super leuk om stashes van andere meiden te zien, en ik dacht dat het ook voor mij eens tijd werd om mijn collectie make-up aan jullie te showen. Ik ben eigenlijk best tevreden met de inhoud, maar ik denk dat een meisje die van make-up houdt nooit honderd procent tevreden zal zijn met haar stash, haha. Over het algemeen denk ik dat mijn stash mooi in balans is en alles wat ik nodig heb zit erin. 


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen. 




In de eerste lade zitten de gezichtsproducten. Dit is ook gelijk de meest rommelige bak. In de eerste lade zit poeder foundations en in de linker lade blushes en bronzers. De twee grote bakken bestaan uit vloeibare foundations, concealers en pigmenten. 

De achterste bak is echt een overload aan mascara's, shame on me. Ook zitten hierin eyeliners, oogpotloden en wenkbrauwpotloden. Ik moet nodig weer eens mascara's weg gaan gooien, want dit is veel te veel. Aan de zijkant ligt een primer van Sephora, wimperkruller, twee grote blushes en nog twee blush sticks. 




De oogschaduwen. Hier zitten geen grote palettes in, alleen de kleinere. In de eerste twee bakjes zitten Catrice mono's en mijn allereerste oogschaduws van Colorful Beauty. Ik kan ze nog steeds niet weggooien, ook al heb ik ze nooit vaak gebruikt. 

De grote lade rechts is echt mijn pracht bak, want hierin zitten de MAC, Sephora en NYX oogschaduws. In de bak daarnaast zit een varia aan merken zoals MUA, Gosh, Essence en NYC. Daarachter oogschaduw pigmenten van Teeez en Essence. Ook liggen daar rollers en een jumbo eye pencil. Aan de zijkant en achterkant van de bakken liggen de kleine paletten. 



De derde en laatste lade bestaat uit lipproducten. Dit vind ik eigenlijk de meest overzichtelijke bak. Lipsticks, lipglossen en daarachter lippenbalsems. De twee roze verpakkingen ernaast is de Cheek + Liptint en een lipgloss kit. 

Mijn lipsticks zijn de laatste paar maanden enorm in aantal gegroeid. Vooral van NYX en Catrice heb ik er veel. Verder zit er een breed scala aan merken in, zoals van KIKO, Sephora, NYC en Essence. Bij de lipglossen eigenlijk precies hetzelfde. Vooral van Catice en MaxFactor heb ik er meerdere, maar ook vooral verschillende merken. 


Ben jij tevreden met je stash?

Lots of love,
Sofie