Home | Over mij | Contact

NOTD | Essie Dive Bar (50% korting!)

zondag 10 maart 2013

In de Etos stuitte ik op het Essie schap, waar ik tot mijn grote verbazing zag dat er een deel van de Essie lakjes zijn afgeprijsd. Jammer genoeg zaten er vooral winterse kleurtjes bij.  Gelukkig dat ik even goed heb gekeken, want helemaal achterin stond dit pareltje; Dive Bar .



Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen. 



Bij hard daglicht lijkt Dive Bar een donker zwart kleurtje, maar als je je hand een beetje draait komt er een prachtig blauw kleurtje tevoorschijn. Bij daglicht verschijnen er donkerblauwe, paarse en groene kleuren. Ik heb de foto's bewust met flits gemaakt, want hierdoor is de prachtige shimmer goed te zien. 



Het lakje dekt goed. De substantie is een beetje waterig, maar wel op een fijne manier. Hierdoor gaat het lakken makkelijk en snel. De dekking is goed. Dit resultaat is na twee laagjes. 


Ik betaalde voor dit lakje slechts € 5,00, echt een koopje! Ik heb gelezen dat ook in alle andere filialen de Essie lakjes in uitverkoop gaan, dus ik zou zeggen neem snel een kijkje bij de Etos voordat het te laat is ;-)

Lots of love,
Sofie