Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #7

dinsdag 19 maart 2013



Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.



1. Samen met een vriendin naar het Michael Jacksom Immortal concert van Cirque du Soleil. Wauw, wat was dat gaaf zeg! Ik heb twee uur lang met kippenvel en tranen in de ogen zitten kijken. 2. Kijk eens wat voor schattig klein meisje ik in oma's fotoalbum vond. Jong gedaan is oud geleerd? Nee hoor, gelukkig niet. Ik heb zelfs nog nooit in mijn hele leven gerookt of gedronken. 


1. De zaal was zo groot, we kregen echt ontzettende claustrofobie van de massa mensen. We zaten bovenaan dus het leek alsof we steeds bijna naar beneden vielen. Gelukkig waren we dat allemaal vergeten toen de show begon. 2. Mmm, heerlijke flensjes met jam. Te lang niet gegeten! 


1. Deze week heb ik twee extra gaatjes laten schieten. Mijn oren zijn overgevoelig en ik wil graag een oorpiercing, dit was dus een testcase of mijn oren het aan kunnen. Ik ben erg blij dat ik het heb gedaan en de pijn valt gelukkig mee. 2. Amerikaans snoep eten met een vriendin. Binnenkort komt hierover een filmpje online. Ik kan je alvast vertellen dat de 'fun dip' echt de vreemdste smaak ever had. 


1. Mooie rode rozen gekocht voor mijn moeder. Dit apen kaartje moest er persé bij, want apen zijn gewoon tof. 2. Deze foto heeft wat uitleg nodig. Het zit dus zo; ik werk vaak tot laat, en dan wacht ik in het donker op de bus op het terrein van de psychiatrische instelling ernaast. Daar lopen niet al te fijne types rond die me dan een 'lift' aanbieden. Ja uch, go away please. Op zulke momenten ga ik maar foto's maken als afleiding. 


1. Mijn trollface op het schoolpasje, haha. Ik vind verplichte foto's altijd zo verschrikkelijk. Gelukkig was een glimlach wel toegestaan. 2. Tijdens wiskunde oefen ik mijn grote hobby tekenen uit, wat een geweldige gevlekte kat met een strikje tot gevolg heeft. Wauw, wat een originaliteit :-)

Hoe was jouw week?

Lots of love,
Sofie