Home | Over mij | Contact

Nieuwe nagellakken van Essence #1

zondag 17 maart 2013

Afgelopen maand zijn er veel producten in het Essence assortiment bij gekomen. Qua nagellakken staan er een tiental nieuwe lakken in het schap te stralen. Deze week de eerste drie:  twee pasteltinten en een donker blauw lakje met shimmer. Zijn ze een waardevolle toevoeging aan het assortiment? Let's take a look!


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.





Het eerste lakje heet 147 Miss Universe. Het lijkt net alsof je naar de avondlucht met sterren zit te kijken. De dekking is oké, maar niet zoals ik gewend ben van Essence. Na drie laagjes krijg ik eindelijk het resultaat wat ik wil. Een mooi lakje, maar in het gebruik niet erg fijn. 


Dit mintgroene kleurtje heet 146 That's what i Mint! Ik vind het een gaaf kleurtje, wat tussen pastel en neon in zit. De dekking is goed en het lakt stukken fijner als Miss Universe. De substantie is vrij dun, maar daardoor gaat het lakken snel. Een heerlijk kleurtje voor de lente. 


Het lakje 08 Peach & Cream hoort bij de Nude Glam collectie. Een niet erg verrassende tint, eigenlijk gewoon hoe mooi nude hoort te zijn. Ik verbaas me over de goede dekking. Dit is het resultaat na een laagje. Hij ziet er trouwens op de foto niet erg dekkend uit, maar dit komt door het felle licht. 


Volgende week swatches van de overige nieuwe lakjes van Essence!

Wat vinden jullie het mooiste kleurtje van deze drie?

Lots of love,
Sofie