Home | Over mij | Contact

Anker ear cuff van Twisted Company

woensdag 20 maart 2013

Zoals sommigen van jullie wel zullen weten ben ik gek op ear cuffs. Inmiddels heb ik zelfs meer ear cuffs als normale oorbellen. Eigenlijk dacht ik dat ik alle leuke modellen wel had, maar van de week kreeg ik dit leuke pakketje binnen met een awesome anker ear cuff. 


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.




De oorbel is gemaakt van metaal en is zilverkleurig. Wat me gelijk opviel is dat er twee klemmetjes aan zitten en geen stekertje. Voor deze ear cuff heb je dus niet persé een oorbel gaatje nodig. Handig! 


De ear cuff zit erg fijn. De klemmetjes verschuiven niet en gaan niet irriteren aan mijn oor, wat ik weleens heb gehad bij andere modellen. 


Twisted Company is een webshop wat allerlei sieraden verkoopt; van ringen tot armbanden en telefoonaccessoires, voor een goedkope prijs. De sieraden worden netjes in een bubbeltjes envelop verzonden zodat ze niet beschadigen. De levering was prima. Binnen een dag lag de ear cuff op mijn deurmat. 

Ik ben erg tevreden met de ear cuff en de service van Twisted Company. Dat ze een ear cuff in het assortiment hebben dat ik nog niet had, is sowieso al erg knap haha! De ear cuff is te koop voor € 3,95 in de webshop van Twisted Company. 


Wat vinden jullie van de anker ear cuff?


Lots of love,
Sofie