Home | Over mij | Contact

ModelCo Cheek+Liptint Rosy Red

donderdag 21 maart 2013

De Cheek+Liptint is een twee-in-een product die een natuurlijk roze glans aan zowel lippen als wangen geeft. Je moet echt een liefhebber zijn van dit soort producten; ik heb er over het algemeen geen goede ervaringen mee. Van te voren ben ik er altijd erg enthousiast over, maar uiteindelijk vallen ze toch tegen. Ik besloot deze van ModelCo nog een laatste kans te geven. Benieuwd of hij van dit merk wel bevalt? Lees dan verder. 


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.




De Cheek+Liptint zit in kleine tube. Ik word echt vrolijk van het heerlijke roze design! De verpakking vind ik eerder een nadeel dan een voordeel. Een groot minpunt aan een tube is dat het minder hygiënisch is, soms een geknoei kan zijn en dat je rode afdrukken aan je vingers krijgt. 


Zo uit de tube, verder uitgesmeerd en daarnaast opgedroogd. Je hebt echt weinig nodig, want de kleur is vrij intens. Het was best een verassing toen deze creepy dieprode kleur uit de tube verscheen. 


De liptint. Van te voren had ik verwacht dat deze me niet zo goed zou bevallen en dat is ook zo: mijn lippen lijken wel niet te zijn gemaakt voor liptinten. Op mijn onderlip verdeeld het totaal niet goed en op mijn bovenlip trekt het juist in mijn plooitjes. 


Ik vind het kleurtje net iets te rood, waardoor het lijkt alsof ik erg schrale lippen heb. De tint blijft niet lang vloeibaar, maar trekt snel in. 


De cheektint bevalt me gelijk stukken beter. De dieprode kleur komt op mijn wangen veel beter tot zijn recht. Het blijft oppassen met de hoeveelheid je moet aanbrengen. Met een kwast gaat dit gelijkmatiger, maar nu moet het met de vingers en daardoor gebruik je snel te veel. Daarnaast moet je ook oppassen dat de blush niet opdroogt als een vlek, want dat ziet er onnatuurlijk uit. 


Voor de lippen heb je meer nodig als voor de wangen, want op je lippen zie je minder snel de rode kleur. 


Mijn vingers na gebruik. Veel zeep is verreist om dit eraf te krijgen :-)


De Cheek+Liptint is me oké bevallen, niet goed maar ook niet persé slecht. Ik vind het een leuk en handig product omdat het te gebruiken is als blush en als liptint. De tube is innovatief, maar niet handig in gebruik. Een groot pluspunt is de pigmentatie. Je moet zelfs oppassen dat je niet te veel gebruikt. Als liptint zal ik dit product niet aanraden, maar als blush wél: een prachtig kleurtje voor op de wangen die zeker een hele dag goed blijft zitten.

De Cheek+Liptint van ModelCo is voor $24.00 te koop op hun webshop en op de website van de Glossy Box voor €18,50. 

Lots of love,
Sofie