Home | Over mij | Contact

Outfit | You are not made to be loved

zondag 17 februari 2013

Sofie en truien; we zullen nooit goede vrienden worden. De truien in mijn kast zijn dan ook op een hand te tellen. Mijn favoriete trui, in hoeverre je het een favoriet kan noemen, is de trui die ik in deze outfit draag. 


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen. 



Als ik er 'kriebelig' uitzie, dan klopt dat. Met deze trui heb ik namelijk aldoor kriebel, maar dat even terzijde: ik draag dit honderd procent vrijwillig, no worries. Ik hou ervan om zachte kleuren te combineren met een fellere kleur, in dit geval de bordeauxrode wedges. 


Naast ear cuffs ben ik ook helemaal gek op deze gouden hair cuff. Ik draag ronde mintgroene oorbellen met een goud werkje. 



De make-up heb ik rustig gehouden. Naast de gebruikelijke make-up heb ik een roze kleurige lipstick op van Kiko en een peachy blush van MUA. Ik heb de mascara van Sephora gebruikt uit het unboxing filmpje van deze week. 


What do I wear? Trui Primark - Broek H&M - Wedges Van Haren - Armbandje H&M - Oorbellen Forever21 - Hair cuff Ebay
Lots of love,
Sofie