Home | Over mij | Contact

NYC Expert last lipcolor lipsticks

zaterdag 16 februari 2013

De nieuwe lipsticks van NYC hebben een lekker kleurrijke uitstraling gekregen. Met 13 kleuren zit er voor elke mood en look wel een passend kleurtje bij. Zijn dit dan eindelijk de NYC lipsticks waar we op hadden gehoopt? Als je verder leest kom je het te weten. 


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen. 



De verpakking is er naar mijn mening op vooruitgegaan. Voorheen hadden de lipsticks een zwarte huls en waren ze vierkant. Het design van de Applelicious lipbalms heeft NYC voortgezet en daaruit zijn deze kleurrijke en strakke lipsticks voortgekomen. De verpakking is veel duidelijker door de gekleurde onderkant die precies matcht met de kleur lipstick. 



Swatches met natuurlijk licht en flitslicht. De lipsticks zijn best romig en goed gepigmenteerd. Veel beter als de oude lipsticks van NYC. '404 Air Kiss' en '441 Traffic Jam' zijn felle, matte kleuren. '433 Peach Fizz' heeft een kleine shimmer en is iets minder goed gepigmenteerd. 



'404 Air Kiss' is een kleurtje wat tussen paars en roze in zit. Deze kleur is goed gepigmenteerd en dekt mooi.


Dit is '433 Peach Fizz'. Naar mijn mening neigt deze kleur meer naar bruin dan naar peachy. Alhoewel ik nooit zo fan ben van bruine lippen, vind ik dit kleurtje wel mooi. Hij is iets minder goed gepigmenteerd, maar daardoor wel veel rustiger.  


Roder als deze kleur rood? Dat bestaat niet. Wow wat een knalkleur heeft de lipstick '441 Traffic Jam'. Ik draag vaak rood, maar aan dit felle rood kan ik niet wennen. Not my piece of cake. 

Ik ben positief verrast door de NYC Expert Last Lipcolor lipsticks. Het mooie assortiment aan kleuren, de goede pigmentatie... De vorige lipsticks van NYC waren niet zo romig en de dekking was ook niet zo geweldig, maar deze nieuwe formule maakt dat wel waar. De lipsticks blijven zeker geen 6 uur zitten, bij mij moest ik ze na een uurtje al bijwerken. 

De NYC Expert Last Lipcolor zijn vanaf nu te koop bij de Kruidvat voor €2,99 per stuk. 

Lots of love,
Sofie