Home | Over mij | Contact

Geshopt | Vans Era 59

dinsdag 19 februari 2013

Toen ik ze in de winkel tegenkwam, wist ik het zeker: dit paar wordt van mij. Opeens hoorde ik een zachte stem 'Neem mij mee, wij horen bij elkaar, neem mij meeheeeeee!' herhaaldelijk in mijn oor fluisteren. Of dit nu realiteit was of niet, het was het laatste paar, dus ik wist niet hoe snel ik met deze Vans naar de kassa moest rennen. Nu, twee dagen later, heb ik ze helemaal ingelopen en zitten ze als gegoten. Take a look at my new babies :)


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.



Overmorgen ga ik voor drie dagen naar Parijs. Ik was hard toe aan nieuwe schoenen waarop ik een paar uur lekker kan lopen. In eerste instantie wilde ik Timberlands, maar omdat ik dunne onderbenen heb leken mijn voeten daar 10 maten groter in. Ik weet niet hoe meiden charmant op deze schoenen kunnen lopen, maar ik loop erop als een bouwvakker 2.0.


Anyway, mijn tweede keus was Vans. Ik heb al een blauw paar, maar ik wilde dit keer een crèmekleurig paar, omdat het een beter draagbare kleur is.




Dit paar heet Era 59, kostte €70,00 euro en heb ik gekocht bij de Vans shop in Utrecht. 

Wat vinden jullie van Vans?

Lots of love,
Sofie