Home | Over mij | Contact

Catrice NEO Geisha Eyeliner patches

woensdag 20 februari 2013

Eyeliner aanbrengen is bij veel meiden denk ik niet het meest favoriete onderdeel van de make-up routine. Ik ben een enorm perfectionistisch en klungelig persoon, waardoor eyeliner aanbrengen bij mij niet altijd heel soepel verloopt. Catrice heeft met de NEO Geisha Limited Edition collectie eyeliner patches uitgebracht. Handig of een flop? 



Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.





De verpakking is lekker kleurrijk. De patches zitten in een stevig kartonnen hoesje. 


Handig, want op de achterkant staan de designs en hoe het er uit zal komen te zien.



Er zitten acht paar patches op het vel, waarvan vier verschillende designs. Het opplakken gaat makkelijk en snel. Jammer genoeg heb ik best gevoelige ogen, waardoor ik niet meerdere ontwerpen aan jullie kan zien. Als je ook met gevoelige ogen kampt, gaan de patches na een paar uur wat irriteren. 


Op de foto's heb ik de een na laatste patches op, dit is het meest opvallende design. Vooral leuk op een feestje, maar ook voor overdag als je wat meer lef hebt ;-). 


Het resultaat na een fietstochtje met een kleine regenbui. Ze zitten nog goed op hun plek, alleen de uiteinden beginnen wel los te laten. Als sommige eyeliners in contact komen met water krijg je een afdruk op het ooglid, maar bij stickers kan dat gelukkig niet gebeuren.  

Mijn handen kriebelden om foto's met de eyeliners te maken. Een one time opportunity, want dit design krijg ik nooit met mijn trillende hand voor elkaar. 


Ik vind dat Catrice dit product eigenlijk wel definitief in het assortiment moet houden. Het is leuk en handig en ik ben echt verbluft over de goede houdbaarheid van de patches. Bij gevoelige ogen zullen ze niet de hele dag fijn blijven aanvoelen, maar een halve dag zeker wel. Een nadeel is dat van dichtbij het wel goed zichtbaar is dat het geen echte eyeliner is, maar van een afstandje ziet het er wel echt uit. 


De Catrice NEO Geisha Eyeliner patches zijn tot maart te koop bij de Kruidvat voor een prijs van € 2,99. 

Wat vinden jullie van de Patches? Zouden jullie ze dragen? 

Lots of love,
Sofie