Home | Over mij | Contact

Nagellak display tips

zondag 10 februari 2013

Ik gebruik nagelwielen wekelijks, dus deze display tips trokken gelijk mijn aandacht op de webshop van Boozyshop. Ik vind nagelwielen erg handig, maar een groot nadeel ervan is dat je eerst aan het zoeken bent naar de goede kleur. Met deze nagellak tips is dat niet meer nodig, je ziet namelijk in één oogopslag of het de juiste kleur is. Erg handig! 


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.



De display tips zijn te koop per 12 stuks. De display lak je met de nagellak en hang je vervolgens over de dop. 


Hieronder een overzicht op welke lakjes de nagel tips wel en niet passen

MNY - Herome - NYC - Hema - Essie

Hema - Miss Sporty - Rimmel - Sephora - Paris Memories

Essence - Eyes, Lips & Face - OPI - Catrice

Op de bovenstaande lakjes passen ze helaas niet. Op de lakken van ELF is het onmogelijk, omdat de dop een langgerekte vorm heeft. Catrice heeft echt een te brede dop. Op Essence en OPI wil het soms wel lukken, maar de tips blijven meestal niet zitten en vliegen er dan letterlijk vanaf. 


Ik vind de nagellak display tips erg fijn. Jammer dat ze niet om Catrice en Essence lakjes passen, want daar bestaat mijn grootste verzameling nagellak uit. Hiervoor blijf ik gewoon mijn nagelwielen gebruiken. De prijs ligt iets hoger als bij een nagelwiel waar meestal 24 nagels aanzitten, maar alsnog vind ik het zeker de moeite waard om er anderhalve euro voor neer te tellen. 

De nagellak display tips zijn per 12 stuks te koop bij de Boozyshop voor € 1,50. 

Wat vinden jullie: handig of toch liever het oude vertrouwde nagelwiel?

Lots of love,
Sofie