Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #6

dinsdag 12 februari 2013



Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.




1.  Lekker even een wandeling maken in de sneeuw. Dit was echt van die typische sneeuw die overal blijft plakken. Na 5 minuten was dit het resultaat, maar na een halfuur was ik getransformeerd in een lopende sneeuwpop. 2. Oh damn, die vega broodjes van Subway zijn zo heerlijk! Dit keer had ik per ongeluk pure mosterd erop gevraagd, je wil niet weten hoe mijn gezicht eruitzag toen ik een hele hap mosterd in mijn mond had. 


1. Uitstelgedrag in het huishouden? Ik heb er talent voor. Véél te weinig tijd... Andere dingen hebben gewoon prioriteit, haha. In zo'n geval plaats ik een briefje op de desbetreffende plek. Maar ja, mijn voornemen om 's ochtends op te ruimen werd 's avonds... Of ik het toen wel gedaan heb? Twee keer raden. 2. Voor het eerst in mijn hele leven heb ik in totaal negen schoolboeken. Het is even wennen, maar ik moet zeggen dat ik boeken best fijn begin te vinden. 


1. Crossen naar mijn werk in Den Dolder op een OV Fiets. Een OV fiets en haast is geen goede combinatie. 2. Met Julian als publiek bij De Grote Improvisatieshow. Het is echt interessant om te zien hoe zo'n programma in zijn werk gaat. We hebben echt gelachen, ik kan niet wachten tot het op de televisie te zien is!


1. Rond zes uur 's ochtends keek ik het raam uit en zag ik dit. Ik was niet zo blij met het vooruitzicht dat ik in dit weer moest fietsen. 2. Kennen jullie de furby's ook nog van vroeger? Die leuke, pluizige beestjes die midden in de nacht gaan praten en pas na een uur ophouden? They are back and gonna rule the world, again. 



1. Bij Flying Tiger een nieuw iPhone hoesje gekocht voor maar €3. Ik met mijn suffe hoofd dacht eerst dat het een soort van misvormd konijn was. Het is een hond, natuurlijk. 2. Ik heb koffie nooit echt lekker gevonden, maar sinds een paar weken drink ik dagelijks een paar koppen. Hoe moet ik anders wakker blijven? 

Lots of love,
Sofie