Home | Over mij | Contact

Bestelling | Born Pretty Store

vrijdag 1 februari 2013

I did some shopping! Ik had me voorgenomen om mijn bestelling te beperken tot drie items, maar dit keer kon ik het niet laten en heb ik me toch laten verleiden. De bestelling is een beetje een mix van sieraden, beauty en lifestyle geworden. Benieuwd wat ik precies heb besteld voor welk cheap prijsje? Lees dan verder. 




1. Deze slangen ear cuff had ik al een tijdje op het oog. Bij andere webshops was 'ie een stuk duurder, maar op BPS heb ik hem voor maar $2.20 gekocht. 2. Ik heb geen flauw idee of ik deze haarband met metalen rondjes wel ga dragen, maar ik vind hem echt gaaf. Ik hou wel van die hippie accessoires. Deze haarband kost $5.12. 3. Schattige earpluggs. Ik heb het beertje besteld voor $2.40. 4 & 6Een aanslag op je haar, maar o zo leuk: hair chalks. Ik heb de lila kleur, nummer 062 en een kleur tussen rood en roze, nummer 014 gekocht. Ze kosten $2.17 per stuk. 5. Jullie weten dat ik gek ben op Ombre. Ik zocht nog een leuk iPhone hoesje, et voilà: een ombre iPhone hoesje voor $2.99 :) 7. Langwerpige aztec oorbellen voor maar $2.75. 8. Ik had een camera ring die ik kwijtgeraakt ben. Dit koperen model is bijna identiek aan mijn vorige. De ring kost $2.20. 9. Wauw, wat een mooie kleurencombinatie heeft deze mood changing nagellak! De prijs van $7.84 vond ik wel even slikken, maar ik kon het niet laten.10. Studs, studs en nog eens studs! Erg gave statement ketting voor maar $3.85. 11. Een mooie armband met teksten erop zoals; luck, happiness, power, love en karma. Dit model kost $2.52

Lots of love,
Sofie