Home | Over mij | Contact

Valentijns DIY | The 50 reasons why i love you

zaterdag 2 februari 2013

Vorig jaar heb ik deze Valentijns DIY gemaakt voor mijn vriend. Elke dag mocht hij er een briefje uithalen waar een reden op stond waarom ik van hem houd.  Hij vond het heel erg leuk, omdat het zelfgemaakt is en dus eens iets anders dan de standaard bonbons. Met deze DIY is een blozende Valentijn verzekerd!


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen. 




Voor deze Do It Yourself is weinig nodig. Een pot, papier en een pen zijn essentieel. De decoraties kan je zo gek maken als je wilt. Ik heb een pot van de Ikea gebruikt, maar een glazen pot waar consveermiddelen in hebben gezeten kan ook prima. Daarnaast is een schaar, lijm en stiften ook handig. De lintjes die ik heb gebruikt zijn van de Xenos.


50 redenen... het klinkt weinig als je veel van iemand houd, maar geloof me, het is best pittig om zoveel redenen out of the blue te bedenken. Hierboven een greep uit de zinnen die ik heb gebruikt. 



Voor de bovenkant kan je elke opdruk gebruiken die je wilt. Rode hartjes vond ik iets te zoet, daarom heb ik voor Bokeh lichtjes in een hart vorm gekozen. Klik hier voor het plaatje



Ook leuk voor de opvulling en wat meer kleur: plastic hartjes en snoephartjes, te koop bij de Action of supermarkt. 

Ga jij wat creatiefs maken voor je Valentijn?

Lots of love,
Sofie