Home | Over mij | Contact

ModelCo Lip duo lipstick & ultra shine lipgloss

donderdag 31 januari 2013

Ik was blij verrast toen deze fullsize lip duo lipstick en lipgloss in de januari Glossybox zat. Ik had eigenlijk nog nooit van het merk en het product gehoord, maar het zag er interessant uit. Dit unieke duo-product bestaat uit een long lasting lipstick en een high shine lipgloss. Creëer hiermee perfecte, sexy lippen.. Aldus ModelCo. Klinkt aantrekkelijk, right? 


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen. 





De lipstick heeft een diep bruine kleur. Eigenlijk draag ik nooit een bruine kleur lipstick, omdat het me heel bleek maakt. Van nude lipgloss houd ik wel, want deze kleur is overal bij te combineren. Ik ben vooral erg benieuwd hoe deze twee kleurencombinaties op mijn lippen zullen staan.


De lipstick heeft een matte kleur en is romig. Tijdens het swatchen komen er jammer genoeg wel kleine brokjes lipstick mee. De lipgloss heeft een nude kleur en een kleine shimmer. Over de pigmentatie van de lipgloss ben ik teleurgesteld, er zit nauwelijks kleur aan en het lijkt meer op een transparante gloss. De lipgloss heeft wel een fijne textuur die niet plakkerig is. 

(De lipgloss)

Zoals te zien op de bovenstaande foto is de lipgloss erg licht van kleur. Het is nauwelijks te zien, maar om dit resultaat te krijgen heb ik een vrij dikke laag moeten smeren. 

(De lipstick) 

De lipstick valt veel minder bruin uit op mijn lippen, het wordt verassend genoeg gewoon een rode kleur. Stiekem ben ik hier erg blij mee, want dit rode tintje staat me veel beter dan de donkere bruine kleur. Toch vind ik de kleur vrij faal en een tikkeltje te mat

(De lipgloss en lipstick samen)

De lipstick en lipgloss samen vormen een mooi duo. De kracht ligt toch echt bij de combinatie van deze twee producten, i like! 


Apart van elkaar zou ik de producten nooit dragen, maar gecombineerd vind ik het erg mooi. De lipstick blijft ruim anderhalf uur mooi zitten zonder dat de kleur vervaagt. De lipgloss daarentegen is na een kwartier van mijn lippen verdwenen. Leuk bedachte formule, maar € 30,00 zou ik er toch echt niet voor over hebben. De kwaliteit is goed, maar daar is eigenlijk vrijwel alles mee gezegd. 

De ModelCo Lip duo lipstick & ultra shine lipgloss is verkrijgbaar in hun webshop en kost € 30,00 (fullsize). 

Lots of love,
Sofie