Home | Over mij | Contact

TAG | Als ik … zeg, zeg jij …

woensdag 23 januari 2013

Ik kwam op internet deze leuke en originele tag tegen. In deze tag beantwoord ik de vragen niet met woorden, maar met foto's. 


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.



Als ik warm zeg, zeg jij: 
... Lekker warm met een kop thee in bed. 

Als ik lekker zeg, zeg jij:
... Vegetarisch eten.

Als ik knap zeg, zeg jij:
... Mijn vriend. 

Als ik schattig zeg, zeg jij: 
... Aapjes!

Als ik leuk zeg, zeg jij:
... Oude muziek. 

Als ik favoriet zeg, zeg jij:
... Michael Jackson. 

Als ik jurk zeg, zeg jij:
... Een strapless jurkje. 

Als ik rood zeg, zeg jij:
... Rode rozen

Als ik mobiel zeg, zeg jij:
... De Iphone 

Als ik saai zeg, zeg jij:
... Lange dagen in de klas zitten

Als ik schitterend zeg, zeg jij: 
... Tattoo voor overwinning van een eetstoornis 

Als ik bloggen zeg, zeg jij:
... Schrijven, fotograferen, opschrijfboekjes, swatchen, koffie drinken. 

Lots of love,
Sofie