Home | Over mij | Contact

De nagellakken van Eyes Lips & Face

dinsdag 22 januari 2013

Een van mijn eerste nagellakken die ik kocht was van ELF. Ze vielen gelijk op met hun grote assortiment aan mooie kleuren en hun betaalbare prijs. In dit artikel de swatches van de lakken en vertel ik per lakje in een vogelvlucht wat ik ervan vind. 


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.




Allereerst de pastel tinten. De namen v.l.n.r : 'Mod Mauve', 'Lilac' en 'Mint Cream'. 


'Mod Mauve' lijkt in het potje veel lichter, maar heeft eigenlijk een donker rode kleur. 'Lilac' heeft een mooie lavendel kleur, dit is de mooiste kleur van al mijn lila nagellakken. De mintgroene lak 'Mint Cream' is een leuk en lief kleurtje. Ik vind deze kleuren ontzettend mooi en ze dekken prima. De substantie is niet te waterig en niet te stroperig, precies goed dus.


Glitters! V.l.n.r : 'Party Purple', 'Metal Madness' en 'Royal Purple'. 


Vooral de middelste kleur, 'Metal Madness', vind ik prachtig en doet zijn naam eer aan; hij heeft namelijk echt een metal brush effect. Bij 'Royal Purple' vallen de glitters wat tegen. 'Party Purple' heeft een mooie diep paarse kleur en dekt het best van deze drie lakken. De andere twee kleuren dekken na 2 dikke lagen pas goed. Het is tamelijk moeilijk om de lak goed verdeeld te krijgen. Op sommige plekjes lijkt de nagellak zelfs helemaal niet te willen dekken. 


De overige lakken. V.l.n.r : 'Teal Blue', 'Golden Goddess', 'Sunset' en 'Red Velvet'. 


'Teal Blue' is een helder groene kleur en dekt na een laagje al goed. 'Golden Goddess' vind ik echt prachtig. Het effect is mooi als topcoat, maar zoals hierboven ook zonder nagellak erg mooi. De twee laatste kleuren 'Sunset' en 'Red Velvet' hebben een subtiele shimmer. 'Golden Goddess' lakt een beetje stroperig, maar de andere kleuren lakken goed. 

De swatches met flitslicht. 

Ik ben nog steeds erg enthousiast over de nagellak van Eyes Lips & Face. Bij de nagellak met glitters is de substantie soms te stroperig en verdeeld het niet goed, maar de mooie kleuren maken veel goed. De kleuren met niet tot weinig shimmer lakken goed en verdelen fijn. Al deze lakken heb ik toentertijd voor € 1,00 gekocht, echt geen geld en daarvoor is de kwaliteit erg goed. Tegenwoordig kosten de lakken € 2,50, waarvoor ik ze ook zeker niet zou laten liggen. 

De nagellakken van Eyes Lips & Face zijn te koop in hun webshop en kosten € 2,50. 

Wat vind jij het mooiste kleurtje? 

Lots of love,
Sofie