Home | Over mij | Contact

Lashes To Kill False Lashes Volume Mascara van Catrice

donderdag 24 januari 2013

Na twee keer onverhoopt naar de Kruidvat te zijn gerend voordat de 1+1 mascara actie gaande was (typisch ik), was 'ie er dan toch eindelijk: De Lashes To Kill False Lashes Volume Mascara uit de vernieuwde collectie van Catrice. Ben je benieuwd of het echt een wow! effect aan je wimpers geeft? Lees dan verder. 


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.



Ik kocht de mascara met de 1+1 actie van de Kruidvat. Bij aankoop van de Catrice Lashes to Kill Ultra Black of Lashes to Kill Waterproof Mascara krijg je deze mascara er gratis bij. 

Wat Catrice zegt over deze mascara: 
Nieuw in de Lashes to Kill Mascara serie: verlengt en geeft volume met speciale nylon vezels voor wimpers met een waanzinnig wow-effect! Dankzij de speciale formule hechten de vezels direct en langdurig aan de wimpers. Hiermee creëer je het effect van valse wimpers met ultravolume! Verleidelijk en gevaarlijk!


Het design van de mascara is precies hetzelfde als de andere Lashes to Kill mascara's, alleen de kleur is in dit geval geel. Het spits toelopende eind van de dop is handig en zorgt voor meer grip. Andere Catrice mascara's hebben vaak borsteltjes in verschillende vormen, maar ik ben erg blij dat dit borsteltje gewoon recht is. Ik vind namelijk dat deze vorm veel beter mijn wimpers pakt en beter werkt. 


Zonder mascara - Met mascara 

Het resultaat: lekker veel volume! De kleur is mooi zwart. Mijn wimpers zijn van nature vrij kort, maar hier zijn ze toch echt een stuk langer. Na een enkel laagje hebben mijn wimpers wel iets meer volume en merk ik wat verlenging. Bij drie laagjes is het effect het best zichtbaar. Drie laagjes is wel de max, want daarna ontstaan er spinnenpoten en gaan mijn wimpers plakken. 



Ik ben erg tevreden over deze mascara. Gelukkig is het twee keer onverhoopt heen en weer lopen naar de Kruidvat toch voor niets geweest ;'). Ik had niet verwacht dat de mascara naast volume ook verlenging aan mijn wimpers zou geven. Uit enthousiasme niet te veel laagjes aanbrengen, want dan wordt het effect niet meer mooi. De 1+1 actie loopt nog, dus ik zou zeggen: rennen naar de Kruidvat! 

De Lashes To Kill False Lashes Volume Mascara van Catrice is verkijgbaar bij de Kruidvat voor € 3,99. 

Lots of love, 
Sofie