Home | Over mij | Contact

Catrice en Essence opruiming: 50% korting!

donderdag 10 januari 2013

Toen ik gister las dat alle producten die uit het assortiment gaan met 50% korting zijn afgesprijsd, rende ik gelijk naar de Kruitvat om snel de producten van Essence en Catrice in te slaan voor het te laat was. In dit artikel heb ik voor jullie op een rijtje gezet wat er uit het assortiment gaat en hoeveel het kost met de 50% korting.


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op  'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen. 


Sorry voor de crappy kwaliteit, ik moest snel sneaky foto's maken met mijn iPhone :)


Allereerst het assortiment van Catrice. Ik schrok echt toen ik zag dat alle nagellakken uit het assortiment gaan. Gelukkig komen er mooie nieuwe lakken voor in de plaats. Alleen de topcoat wordt niet vernieuwd. De prijs is nu in plaats van € 2,70, maar € 1,35. 


Ook alle oogschaduw quattro's, behalve nr 040, zijn afgeprijsd naar € 2,30 , nr 070 en 060 van de Wet & Dry oogschaduws kosten nu € 1,80 en de Eyeshadowbase € 2,00. 


Nr 040 van de Photo Finish Foundation kost nu  € 3,00 en ook nr 020 en 050 van de Made to Stay oogschaduw zijn afgeprijsd naar € 1,75. 


         
De fake it! mascara en de Better than Waterproof mascara's zijn afgeprijsd en kosten nu  rond de € 2,50. 


Beide Sun Glow bronzing powders en nr 050 en 060 van de Skin finish Compact Powder gaan weg. Hierdoor kosten deze producten nu nog maar € 2,00. 


Bij Essence gaat er beduidend minder uit het assortiment. Alle 'Nail colour nagellak' moeten het vergelden en kosten nu nog maar € 1,40. De Fix & Matte wordt € 1,80 en de poeder eyeliner, liquid eyeliner en highlighter pen kosten nu rond de € 1,30. 

Hebben jullie al iets gescoord bij de Catrice en Essence opruiming? 

Lots of love,
Sofie