Home | Over mij | Contact

De BB Cream van de Action

dinsdag 29 januari 2013

BB Cream voor € 1,49..? Say what? Jep, Action doet ook mee aan de BB Cream trend en heeft er een ontwikkeld voor een zacht prijsje. Over het algemeen ben ik altijd erg tevreden over de make-up producten van het merk MAX. Naast de budgetproof prijs, hebben ze leuke producten die goed van kwaliteit zijn. Toen ik de BB Cream in de winkel zag liggen, heb ik geen seconde getwijfeld. Deze moest en zou ik uitproberen! Benieuwd naar mijn oordeel? Lees dan verder. 


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen. 




De Action is altijd erg goed in het bedenken van saaie, maar duidelijke make-up verpakkingen. Deze verpakking is zonder poespas, maar dat het om BB Cream gaat is gelijk duidelijk. Mij hoor je niet klagen, de inhoud is het belangrijkste. 


De BB Cream bevat vitamine A, Vitamine E en spf 15. Jammer genoeg zijn de overige ingrediënten nogal chemisch. Daarnaast heeft de BB Cream een all-in-1 technologie die matterend werkt, poriën en imperfecties vervaagt en tegen de zon beschermt. Klinkt veelbelovend!


De kleur die ik heb gekocht is 'Light'. Op mijn hand ziet de crème er veel donkerder uit als mijn huidskleur. In eerste instantie dacht ik dat het effect op mijn gezicht erg onnatuurlijk zou zijn, maar dat valt gelukkig reuze mee! Op de derde foto zie je aan de onderkant van mijn hand wel goed de overgang van de BB Cream naar mijn echte huidskleur, dus daarom is goed verdelen en uitsmeren wel echt nodig. 

Voor en na (let niet op mijn charmante wenkbrauw wiebel)

De BB Cream is dun van substantie. Mijn voorkeur gaat uit naar dikkere crèmes, want dat smeert stukken fijner. Als je de crème niet goed uitsmeert, glimt mijn gezicht een beetje en ontstaat er een vlekkerig effect op mijn huid. Het dekt de meeste oneffenheden prima, en het ziet er natuurlijk uit. Ik hou sowieso niet van een té gladde huid, dus dit is voor mij prima. 


 Final look met de BB Cream. 

De kleur geeft me een gezond bruin tintje. Een beetje kleur in de winter is mooi meegenomen. Het gezicht afpoederen is echt wel aan te raden, want anders glimt mijn gezicht toch nog te erg. 

Ook lief voor de dieren.

Ik vind deze BB Cream een mooi alternatief voor de duurdere merken. Ik heb betere crème's  gezien, maar dit is zeker een goed alternatief. Het blijft goed zitten en camoufleert de grootste onnefenheden. Er zijn drie kleuren verkrijgbaar. Dit was 'Light' die ik al vrij donker vind, en de andere kleur is 'Medium' en 'Dark'. Gelukkig vermengt de BB Cream mooi met de huid, dus van een zonnenbank effect is geen sprake. Kortom: ik ben erg verrast en blij met dit product en blijf het zeker gebruiken! 


De BB Cream van MAX is verkrijgbaar in de Action filialen en kost € 1,49. 


Lots of love,
Sofie