Home | Over mij | Contact

Mijn favoriete geurkaarsen van Ikea

dinsdag 31 maart 2015

Liefde voor Yankee Candles, maar voor goede budgetproof kaarsen heeft Ikea mijn voorkeur. Ze branden lang en geuren heerlijk. Mijn zes favoriete geurkaarsen laat ik hierbij zien.  




Sinnlig wit is de meest normale, maar voor mij wel de meest lekkere geur. De volle, romige vanille geur is heerlijk en werkt rustgevend. Het past bij elk moment van de dag. Te koop voor €0,99 per stuk. 

De Lugga kaars is speciaal voor de lente. Er staat poeder met een kwast op de voorkant van de deksel, wat niet overeenkomt met de geur. Ik wil er sowieso niet aan denken dat ik mijn neus in poeder doop, haha. Het is een kaars die licht rozig ruikt. Te koop voor €1,99 per stuk.

De blauwe Sinnlig geurkaars is perfect voor mensen die van tropische vakanties en zomer houden. De kokosgeur doet daar gelijk aan denken. De geur is echter niet heel sterk en overheersend, wat juist wel fijn is. Te koop voor €0,99 per stuk. 

Dit trio van chocolade geurkaarsen, genaamd Bracka, maakt me heel blij. De twee licht gekleurde kaarsen hebben een karamel/toffee geur en de donkere kaars een chocolade geur. Door deze kaarsen krijg ik gelijk zin in een goede reep chocolade, oeps! Te koop voor €2,99 per 3 stuks.




Wat voor geur heeft jouw ideale geurkaars? 

Lots of love,
Sofie