Home | Over mij | Contact

Sieraden van Born Pretty Store + kortingscode!

zaterdag 14 juni 2014

Born Pretty Store is een van de bekendere buitenlandse webshops voor Nederlandse meiden die van nail-art, beauty, accessoires en andere leuke gadgets houden. De items zijn hip en allemaal voor een betaalbare prijs. Het zijn echt leuke hebbedingetjes waar ik eens in de zoveel tijd toch wel altijd wat bestel.




Het eerste armbandje wat ik uit heb gekozen is er een die niet te opvallend is. Het heeft een mooi klassiek design. Meestal zijn de armbandjes die ik draag wat opvallender en groter van formaat, maar deze is wat subtieler en minder opvallend. 

Gelukkig is de pasvorm aan te passen, zowel als je hem groter en kleiner wil maken. Het rechter hartje is basic zilver en het tweede hartje heeft kleine glimmende steentjes. 

Deze armband is hier te koop voor $ 2.80. 

Ik ben gek op dit soort kettingen: niet te grof en groot, maar wel lekker opvallend en vrolijk. Op Born Pretty Store is hij verkrijgbaar in roze, blauw, groen en zwart. Ik heb de blauwe gekozen, omdat ik deze tint prachtig vind.

In het echt is de kleur donkerder dan op de foto en meer blauw dat neigt naar zwart. Ik vind dat wel jammer, maar alsnog ben ik erg blij met deze ketting. De lengte is 35 cm lang. Voor mij is deze lengte iets te lang, hij hangt dan echt te laag. Je kan hem makkelijk verstellen zoals ik op de foto al heb gedaan. 

De ketting is hier te koop voor $ 4.80. 


De tweede armband is iets opvallender en heeft een romantische stijl. De armband heeft een parelmoer kleur en een schattige stud met losse kraal. Dat maakt deze basic parelarmband net wat specialer. De kralen hebben een groter formaat, maar ik vind dat wel mooi. Hij past mooi om mijn arm door het bandje wat van elastiek is. 

De armband is hier te koop voor $ 3.19. 


Benieuwd naar meer? Born Pretty Store heeft nog veel meer mooie jewelry! Met de speciale kortingscode DOB10 krijg je nu 10% korting op je gehele aankoop. 

Waar koop jij meestal je sieraden? 

Lots of love,
Sofie