Home | Over mij | Contact

Max Factor Masterpiece waterproof mascara

donderdag 29 mei 2014

Tijdens de 1+1 actie van Kruidvat kocht ik deze mascara van Max Factor. Normaal gesproken heb ik niet zo veel met het merk, maar omdat ik fijne verhalen van vriendinnen en mijn moeder over deze mascara had gehoord, was ik hier toch wel erg benieuwd naar. Is dit een mascara die zijn beloftes waarmaakt? Lees snel verder!




De mascara zit in een mooie gouden huls met blauwe rand. Echt een mascara met chique uitstraling. De kleur is black/brown. 

Wat belooft Max Factor over de mascara? Speciaal voor prachtig omlijste ogen die tot 5 keer sprekender zijn gebruik je deze Masterpiece mascara van Max Factor. Hiermee geniet je van mooi gedefinieerde en gesepareerde wimpers, dankzij het revolutionaire IFX borsteltje. Met waterproof effect. 

Het borsteltje is een zogenaamd IFX borsteltje. Geen gewone haartjes, maar fijne van elastomeer. Zulke borsteltjes pakken niet altijd even goed mijn wimpers, maar deze gelukkig wel. 

Mijn wimpers zonder en met twee laagjes van de Masterpiece waterproof mascara. Ik vind het resultaat mooi! Hij separeert mijn wimpers goed en klontert niet. Een laagje is te weinig voor voldoende effect, maar met twee laagjes heb ik zeker het resultaat wat ik wil. 

Waterproof is 'ie zeker, want na een dag met wat regen heb ik geen last van uitlopende mascara. Het enige minpunt is dat hij niet zo veel volume geeft, wel zeker voldoende verlenging. 



De Max Factor Masterpiece waterproof mascara is verkrijgbaar bij diverse drogisterijen voor € 14,99. 


Welke mascara gebruik jij op dit moment?


Lots of love,
Sofie