Home | Over mij | Contact

Laat je zien als blogger met deze t-shirts!

zaterdag 10 mei 2014

Van een vriendin kreeg ik de tip dat CoolCat leuke t-shirts voor bloggers verkoopt. Oeh, ik als blogger was natuurlijk gelijk benieuwd hoe de shirts zouden zijn en bestelde ze in de webshop. Ik vind ze zelf erg tof en helemaal leuk om je als blogger te laten zien. Daarom deze tip! 






Hoewel ik mijn CoolCat periode al een tijd achter me heb gelaten (lees: een kortstondige periode op mijn twaalfde waarbij ik vond dat iets te foute kleding cool was), heb ik weer een keer wat gekocht bij deze winkel. Namelijk deze gave shirts die denk ik elke blogger ook wel leuk vind. Ze zijn niet zo schreeuwerig, fel gekleurd en opvallend als de meeste kleding die daar te koop is, maar juist basic en elegant. 

'Blog off' en 'I'm too busy...' verschillen vind ik zelf nogal van model. Het 'Blog off' t-shirt zit wat vormelozer en ruimer. Ik vind dit niet zo mooi en hou van een meer strakker en vrouwelijker model. Als je twijfelt en de pasvorm is belangrijk voor je, kies dan voor de 'I'm too busy, read my blog'. Ik vind deze zelf in wit het leukst!


Hoe cool: ik ben te druk, lees mijn blog maar. Echt het perfecte t-shirt voor dagen dat ik me alleen wil focussen op het bloggen en vriendinnen en huisgenoten even op een afstandje wil houden.

Er zijn twee verschillende designs te koop, beide in zwart en wit. Van € 12,95 kosten ze nu maar € 5,00 per stuk, totaal niet duur dus! De verkoop schijnt best hard te gaan. Verzending door de webshop kost € 3,95, maar CoolCat heeft ook het handige systeem dat je het pakketje op kan halen in de winkel. Dan zijn er geen extra kosten aan verbonden. Ik kon ze al na drie dagen ophalen in mijn dichtstbijzijnde CoolCat filiaal. 

Klik op de roze tekst voor het witte en zwarte 'I'm too busy..' t-shirt en voor het zwarte en witte 'Blog off' shirt. 


Wat vind jij van deze t-shirts? 

Lots of love,
Sofie