Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #26

woensdag 14 mei 2014

Oeps... De laatste Instagram Diary verscheen op 20 april... Veel te lang geleden dus! In de tussentijd heb ik veel op Instagram geplaatst, maar ben ik even deze wekelijkse rubriek uit het oog verloren. De afgelopen weken: verjaardag vieren van mijn lieve oma, examens, sushi dates en 2,5 jaar samen. De foto's zijn dus van iets langer geleden, maar volgende week is alles weer up to date.




Sushi party! Dit was nog maar de eerste gang, haha. We kozen het verrassingsmenu voor 4 personen, maar dit waren hoeveelheden voor 8 personen. We zaten helemaal vol. 


Dit is zo'n prachtige quote, ik moest hem delen met jullie. 


Een vriend die kok is... zeker geen straf! Samen lekkere hapjes maken. 


De aankopen van Koningsdag. Naast make-up heb ik ook een happiness geluksballon gekocht. Er was wat discussie over de echtheid van de MAC producten ontstaan bij het artikel waarin ik de twee items liet zien. Sommige meiden zeiden dat het nep was en sommigen vonden juist van niet.

Eigenlijk maakt het me niet uit of het nu echt of nep is, de pigmentatie en kleuren van beide producten zijn geweldig en de kwaliteit is vergelijkbaar met die van MAC, dus ik ben er gewoon heel blij mee! 

Mmm! Helemaal clean, biologisch en vegetarisch. Je zou het niet zeggen, toch? ;-)

Weet ik eindelijk wat ik wil dragen, blijkt het t-shirt gekreukeld te zijn. Argh, noem me een mopperkont maar dit is echt een grote irritatie van me. 

Time for a delicious breakfast! Havermout met honing, kiwi, noten en rozijnen. 

Oma's eerste selfie op haar 77ste verjaardag! Ik vind haar zo'n prachtig persoon, van binnen en buiten. Ze ziet er ook nog zo vitaal en mooi uit op haar leeftijd. 

Dit is zo verschrikkelijk lekker! Nieuwe saucijzen broodjes zonder vlees. Ze smaken echt identiek zoals die met vlees. 

Versneld studeren is in andere woorden; veel stress, veel doen in weinig tijd en examens maken op gekke tijdstippen. Het eerste deel van het examen had ik in de meivakantie, dus ik stond te wachten in een lege kantine voordat we de college zaal in gingen. Ik was echt slecht voorbereid (dom, dom), maar het viel reuze mee! 

Ik wilde weer eens cake proberen, dus kocht deze met chocolade. Ze smaakten jammer genoeg echt nergens naar. Gelukkig maakt pindakaas met noten en chocolate cookies dan veel goed. 


Alweer 2,5 jaar samen!


Wat is een ding waar je naar uit kijkt komende week? 


Lots of love,
Sofie