Home | Over mij | Contact

De nieuwe Expert Lijn van Demak'Up

donderdag 15 mei 2014

Reiniginsproducten onbelangrijk en saai? Nee hoor, het is juist heel belangrijk. Een goed merk kan veel verschil maken. Niet alleen voor het gemak met verwijderen van make-up, maar zodat je huid beter verzorgd wordt en onzuiverheden voorkomt. De nieuwe productlijn van Demak'Up heet de Expert Lijn en helpt bij het verwijderen van long lasting en waterproof make-up. 





Allereerst de meest basic producten voor de reiniging: schijfjes. De kleine schijfjes zitten in een verpakking met 70 stuks en de grotere met 50 stuks. Ze zijn van katoen en hebben een honingraat structuur, waardoor make-up nog effectiever verwijderd kan worden. Voor oogmake-up en gezichtsmake-up zijn beide heel handig en doen goed hun werk met wat water. 


Het snelst en meest effectief om hardnekkige mascara, oogschaduw, eyeliner en oogpotlood mee te verwijderen, zijn deze wattenschijfjes met lotion. Het fijne is dat ze in een compact potje zitten met deksel, zodat het niet snel uitdroogt. Deze wattenschijfjes verwijderen perfect en dat zonder hard te hoeven wrijven. Het laat geen vettig effect achter en geeft geen geïrriteerd gevoel aan mijn ogen. 



De reinigingsdoekjes voor gezicht en ogen zijn volgens mij altijd populair en het meest handig. Super fijn vind ik ze altijd. Er zitten 23 doekjes in een afsluitbaar pakje. De doekjes hebben een subtiele geur en zijn net als de wattenschijfjes met lotion niet te vochtig, waardoor het gezicht niet vettig wordt. Deze doekjes hebben mijn voorkeur, omdat ik alles in een keer van mijn gezicht kan verwijderen en een enkel doekje vaak al genoeg is. 


Mijn oordeel over de vier nieuwe producten is positief! Ik had eigenlijk niet anders verwacht, want kwalitatief is Demak'Up het beste merk voor het verwijderen van make-up. Sinds ik me kan herinneren maak ik al gebruik van hun producten. Of deze nieuwe lijn nu echt krachtiger reinigt dan de normale producten die al in de winkels ligt, durf ik niet met alle zekerheid te zeggen. Ik moet wel veel minder hard boenen dan voorheen en heb het gevoel dat deze producten de make-up effectiever van mijn gezicht haalt. 


De nieuwe Demak'Up Expert Lijn ligt vanaf 1 juni in de drogisterijen. 


Heb jij een vast merk die je gebruikt voor het verwijderen van je make-up? 

Lots of love,
Sofie