Home | Over mij | Contact

Mijn eigen ontworpen 'good Disney girl gone bad' hoesje bij CaseApp

donderdag 20 maart 2014

Ik heb altijd een hoesje om mijn smartphone heen. Het staat mooi en leuk, zorgt ervoor dat de achterkant niet zo glad is waardoor ik meer grip heb en is een extra bescherming tegen vallen en stoten. Het vinden van een leuk hoesje dat bij me past is vaak best lastig. Zelf je eigen hoesje helemaal naar je eigen smaak ontwerpen is dus ideaal. Bij CaseApp kan je heel eenvoudig en met hoge kwaliteit zelf een hoesje maken.


Dit is hem dan: mijn eerste zelfontworpen hoesje. Ik had er eerlijk gezegd wel vaker aan gedacht om er een te ontwerpen, want had niet gedacht dat het resultaat zo mooi zou kunnen worden. 

Ik heb best wel getwijfeld welke afbeelding ik zou kiezen. De moderne, iets wat losgeschoten badass Ariel met rood haar, piercings, tatoeages en Jack Daniels topje is het uiteindelijk geworden. Ik vind het design wel bij me passen, gewoon lekker gek. Daaronder heb ik de tekst 'just live life' gezet. Dat maakt het net wat persoonlijker. Voor het hoesje zelf heb ik wit als kleur gekozen. 

De afbeelding heb ik gewoon van een random website gehaald die ik op Google afbeeldingen had gevonden. Ik heb expres geen rekening gehouden met de kwaliteit en een hoge resolutie. Ariel is gelukkig goed scherp geworden en de kleuren zijn intens, zoals ze op de computer zijn. 

Een leuk detail is ook dat de afbeelding niet gelijk ophoudt, maar doorgaat aan de zijkanten van het hoesje. Dit ziet er mooi en professioneel afgewerkt uit. 

Het ontwerpen is echt heel eenvoudig. Je kan voorgekozen afbeeldingen kiezen, maar er natuurlijk ook een uploaden van je computer. Daarnaast kan je eventueel nog een eigen tekst toevoegen met diverse lettertypes, gekleurde achtergrond en cliparts. Dit is allemaal optioneel en het kost niets extra. Tijdens het ontwerpen zie je het hoesje in hoge resolutie als preview, dat vind ik echt handig. Je kan de afbeelding, tekst en cliparts handmatig groter/kleiner maken en verplaatsen. 

De persoonlijke hoesjes zijn voor iPhone 4, 4s, 5, 5s, Galaxy S3 en S4. Er is keuze uit hoesjes in wit, zwart en doorzichtig. 

Ik ben erg blij met mijn nieuwe iPhone hoesje! Het is van goede kwaliteit en past precies. CaseApp drukt met UV-hardende vierkleurendruk van zeer hoge resolutie af. Deze druk is heel slijtagebestendig, ideaal dus. Het ontwerpen van een hoesje, ongeacht afbeelding, versieringen en teksten kost altijd standaard € 29,00 met gratis verzendkosten. Het hoesje zat in bubbeltjes envelop en was binnen 3 dagen geleverd. 


Wat vind jij van mijn hoesje en heb jij er voor je eigen smartphone weleens een ontworpen?

Lots of love,
Sofie