Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #22

dinsdag 18 maart 2014

Deze week: verslaafd raken aan PowerYoga, heerlijk genieten van de zon en een zomers gevoel hebben, het ergste tandartsbezoek in mijn leven, station ergernissen en dromen over de mooiste tatoeages. Neem een kijkje in mijn leven! 



On my way! Hier was het nog best koud met mijn muts op. 

Dat zelfgemaakte sapje ziet er heel vies uit, maar het was best lekker. Het is een hartige variant met tomaat, basilicum, paprika en komkommer. Verder nog wat vegan koeken die ik at tijdens het lezen van een boek. 

Ik zag deze quote en kon het niet laten om hem te plaatsen. Het is waar, dit is de definitie van echte liefde. 

De laatste week doe ik bijna dagelijks een PowerYoga sessie. Ik vraag wel het uiterste van mijn lichaam, want de 'Crowpose' is echt vermoeiend. De dag erna had ik na een paar keer oefenen blauwe plekken op beide armen. Niet zo gek, want ik moet mijn hele lichaamsgewicht op armen dragen. Ik probeer nu om deze pose 15 minuten vol te houden. 

Het was heerlijk weer voor terrasjes. Ik ben echt blij dat het even kon, al drink ik nog geen fris maar zit nog wel aan een warme thee, haha. 

Mijn bestelling met Questbars kwam binnen. Chocolade pindakaas, Chocolade met deeg, Chocolade brownie, Banaan noten muffin, Kokos en cashew en dubbele chocolade. I think i'm in heaven! 

Gezelligheid! Een vriendin haar achttiende verjaardag vieren, weer heerlijk buiten. 

Argh, was mijn fiets alweer weggehaald op het station. Ik zet hem altijd netjes in de rekken, alleen door de mand voorop mijn fiets kan hij niet helemaal erin. Pff, dat ze dat niet begrijpen. Gelukkig heb ik een hele lieve moeder die me dan komt ophalen en naar huis brengt. 

Ik droomde dat ik een speciale pot had met geld voor tatoeages. Yeah, dream on Sofie... Er staan alweer zo'n 9 designs op mijn wishlist. Ik ben verslaafd! 

Even een snelle selfie tussen het leren door. Het valt me eigenlijk nu pas op hoe blauw mijn ogen zijn, bijna eng gewoon. 

Image and video hosting by TinyPic
Ik kom elke dag als ik ga werken en naar school moet op het station in Amersfoort. Alle partijen promoten daar. Waarschijnlijk heb ik een linkse uitstraling, want tot nu toe heb ik alleen de goodies van linkse partijen gekregen. Vind ik helemaal geen probleem, want ik ben links, maar mag alleen nog niet stemmen. 


Gister moest ik voor het eerst in 17 jaar een gaatje boren. Wat kan ik zeggen? Ik dacht dat het nauwelijks pijn deed en zei nog stoer dat ik geen verdoving hoefde. Dat viel echt tegen, wat een pijn! Ik ben verdoofd, alleen heb ik daardoor bijna de hele middag niet kunnen eten. Mijn vervelendste tandartsbezoek tot nu toe. 


Hoe was jouw week?

Lots of love,
Sofie