Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #17

maandag 20 januari 2014

Dit was een leuk weekje! Er is niet heel veel bijzonders gebeurd, maar het was daardoor wel ontspannen. Ik ben naar Schiphol geweest en kwam daardoor echt in de vakantiesferen, heb veel kunnen afspreken met vrienden en heb me aan de planning van school kunnen houden (heel zeldzaam!). Neem een kijkje in mijn leven. 


Begin van deze week gingen we naar Schiphol. We vinden het altijd super leuk om daar vliegtuigen te kijken, rond te hangen en te winkelen. De sfeer is zo gemoedelijk en we raakten gelijk in de vakantiestemming.


Van de week at ik mijn eerste Roo'bar met cacao. Het is een reep die 100% rauw is. Het is bijzonder om te ervaren hoe een echt natuurlijke reep dan smaakt, maar hij is heel lekker en vult goed! Jammer genoeg is 'ie best prijzig, hij kost € 1,80 per reep… Dus niet ideaal voor elke dag. 

Zaterdag toch nog even naar de Kruidvat gerend voor wat Essence en Catrice spulletjes die het assortiment uit gaan. Ik heb niet veel kunnen kopen, want het overgrote deel was al weg. Ik ben zelfs naar een andere Kruidvat aan de rand van de stad gefietst, maar helaas.. de Special Toppers lakken en wat andere items die ik zo graag wilde hadden ze écht niet meer. 


Ik heb soms last om goed overzicht over dingen te houden. Zo dacht ik dat ik nog weinig ideeën voor artikelen had, maar tijdens het opschrijven kwam ik erachter dat ik nog super veel in de planning heb!

Snelle foto van mijn outfit voordat ik naar vriendinnen ging. Ik ben gek op mijn nieuwe ketting van de Primark. 

Dit geweldige luchtje kwam ik tegen bij de Action. Hij ruikt heel lekker en is volgens mij de remake van een Bruno Banani geur. Echt een aanrader om even aan te snuffelen. Misschien een leuk idee voor Valentijn? 

Nieuwe ontdekking op het gebied van clean eten: pindakaas met havermout, mmm! Zeker met stukjes chocolade en kaneel is het een perfect ontbijtje. 

'S morgens vroeg een selfie at work. 

Whoop, whoop! Een memorabel moment :D 


Gister heb ik voor het eerst carrotcake gebakken en geproefd. Ik wist niet dat het zo heerlijk was! Het is ook nog eens heel makkelijk om te maken. Ik kon er bijna niet meer vanaf blijven, dus ik kan met recht zeggen dat ik een nieuwe favoriete taart heb.

Hoe was jouw week?

Lots of love,
Sofie