Home | Over mij | Contact

Etos kerstcollectie: Eyeliner Tattoo, Nail Caviar en Body Tattoo

zondag 10 november 2013

De eerste kerstcollectie review van dit jaar! Etos heeft weer een uitgebreide collectie aan beauty producten om er stralend uit te zien in de komende feestmaand. Een deel van de producten review ik in dit artikel voor jullie: de eyeliner tatoo, nail caviar, en tijdelijke tatoeages. 




Iedereen kent het wel, de nail caviar. Etos heeft nu ook een zwarte versie en een met gekleurde balletjes uitgebracht. Erg kleurrijk en vrolijk, al had ik het nog leuker gevonden als de balletjes ook echt in kerst kleuren waren zoals goud en rood. 

Door de kleine opening van het potje rollen de balletjes er mooi gedoseerd uit en daardoor is het aanbrengen makkelijk. Het gaat stukken sneller dan je vingers in een potje dopen. Jammer genoeg laten de balletjes in no-time los, zoals bij alle andere merken ook het geval is. € 2,99 per potje. 


Jaaaa tijdelijke tatoeages, ik kan er geen genoeg van krijgen! Ik vind deze sterretjes in verschillende versies en formaten heel leuk.

Aanbrengen met water zoals bij veel tijdelijke tatoeages hoeft bij deze niet. De transparante folie van de tattoo sticker verwijderen, de sticker voorzichtig over een schone huid wrijven, verwijder het folie en je hebt een of meerdere mooie sterretjes op je lichaam.  

Deze foto is 5 uur na het aanbrengen genomen, dus zoals je kan zien blijven ze een tijd mooi zitten. Ze beginnen licht te rimpelen, maar ik ben tevreden met deze tijdelijke tatoeages. Te koop voor € 2,99. 


De eyeliner tatoeages worden in vier verschillende versies geleverd. Ik vind de designs heel origineel en feestelijk.

Op de foto heb ik de tweede eyeliner van boven uitgeprobeerd. Best leuk, maar ik vind de eyeliner iets te heftig en groot voor mijn kleine ogen. Ik heb echt een haat-liefde verhouding met eyeliner plakkers. Ze kunnen tof zijn, maar ook deze zitten niet fijn en na een halfuur doen mijn ogen zelfs pijn.  De Eyeliner Tattoo kost € 2,49 

De collectie vind ik niet heel verassend, maar wel gewoon leuk voor twee kerstdagen. De producten zijn oké, maar niet fijn in gebruik. De nail caviar is onhandig en blijft niet goed zitten en de eyeliner tatoeages zijn niet geschikt voor kleinere ogen en doen na een korte tijd al pijn. Als ik een favoriet product zou moeten kiezen is dat de tijdelijke tatoeages. Die blijven mooi en lang zitten. 

Naast de drie bovenstaande producten heeft Etos gelukkig ook nog andere items voor kerst, zoals nagellak, glitter mascara en eyeliner, haarschuifjes, top met pailletten en een polstasje. 

De producten uit het Etos kerstassortiment zijn vanaf 11 november allemaal verkrijgbaar. 

Lots of love,
Sofie