Home | Over mij | Contact

Mijn meest beluisterde nummers van deze week #2

zondag 30 juni 2013

Elke dag luister ik muziek. Muziek raakt me of maakt me blij, doet me denken aan vroeger of maakt herinneringen in me los.  Net dat ene deuntje kan mijn hele dag weer goed maken. In dit artikel mijn top 6 van mijn meest beluisterde nummers van deze week.



 
Broad Daylight - Gabriel Rios Ik ken dit nummer al heel lang, maar hoorde het een tijdje geleden weer opnieuw bij een televisie programma. De kindjes op de achtergrond maken me echt blij.  Dit nummer doet me denken aan de zorgeloze zomers van vroeger. 



My Immortal - Madilyn Bailey Madilyn Bailey is voor mij op dit moment een van de grootste talenten op YouTube. Haar stem vind ik heel fijn om naar te luisteren en ze covert goede muziek. My Immortal is oorspronkelijk van Evanescene, maar die vind ik voor sommige momenten iets te rauw. Dit nummer is wat rustiger. 


Intense - Armin van Buuren Deze muziek is onwijs gaaf. De viool in het begin zorgt elke keer weer bij mij voor kippenvel. Ik hou eigenlijk helemaal niet van zulke elektronische geluiden, maar de opbouw van het nummer is zo goed dat ik dit het beste nummer van Armin van Buuren vind. 


Dat ik je mis - Maaike Ouboter Ik luister dit nummer altijd voor het slapengaan. Ik denk dat velen met mij dit een heel mooi nummer vind. Het raakt me echt als ik dit nummer hoor. De tekst is prachtig en ik vind dat een nummer met zo weinig poespas en instrumenten echt de beste muziek is. 

 
Dance On The Heartbreak - Ilse DeLange Ilse DeLange maakt muziek die ik een tijd heel vaak luister en waar ik dan weer helemaal klaar mee ben. Geen idee of het bij Dance On The Heartbreak ook gaat gebeuren. Fijn dat ze ook meer gevoelige muziek in plaats van feelgood nummer maakt. 



Read All About It (pt III) - Emile Sandé Wat een prachtig nummer. De stem van Emile Sandé is zo breekbaar en tegelijkertijd heel sterk. Naast de muziek is het verhaal van het nummer ook heel mooi. Genieten!


Welk nummer heb jij helemaal plat gedraaid deze week?

Lots of love,
Sofie