Home | Over mij | Contact

NOTD | Maybelline Color Show 265 Wine Shimmer

vrijdag 31 mei 2013

De nagellakken Color Show by Colorama van Maybelline zijn voor mij de verassing van de afgelopen tijd. Ik ben nog nooit zo snel enthousiast geworden van een nieuw merk nagellak. Ja, ik ben fan en wil jullie graag swatches van 265 Wine Shimmer laten zien. 




'Wine Shimmer' is een rode lak met groen, blauw en gele glitters. Deze combinatie is echt wat voor mij. Op mijn nagels valt het kleurtje iets roziger uit dan verwacht. De kleur zit tussen rood en roze in. 

De lak dekt na twee laagjes nog niet volledig, maar dat is in dit geval helemaal niet erg. Naar mijn mening is de glitter factor precies goed, niet te veel en niet te weinig. De glitters verdelen mooi. Gelukkig gaan ze niet 'ophopen', waardoor er op een plek veel en op een andere plek geen glitter zit. 
Het kwastje is dun, maar lakt fijn en goed. De nagellak blijft rond de drie dagen met topcoat mooi zitten zonder te chippen. Ik zeg: mijn favoriete nagellak voor deze zomer! 



Heb jij al een nagellak van Maybelline Color Show in je bezit?

Lots of love,
Sofie