Home | Over mij | Contact

Lip Balm sticks van Hema

dinsdag 26 maart 2013

Ik heb niet altijd behoefte aan een opvallend kleurtje op mijn lippen, maar een subtiel kleurtje is toch altijd wel fijn. Zéker als deze ook nog hydrateert en je lippen voedt. Met de gure wind die door maart raast is dit zeker geen overbodige luxe. Benieuwd wat ik van deze lip balm sticks vind? Lees dan verder. 


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen. 




De verpakking van de lip balms zien er clean uit. Lekker simpel, maar wel stijlvol. Aan de onderkant zit een draaisysteem waar je sticks omhoog mee kan halen als ze op zijn. Een puntenslijper is niet nodig. Handig! 



Het zijn lip balms, dus een mega goede pigmentatie hebben ze niet. Dat hoeft ook helemaal niet, want het blijft in eerste instantie een verzorgingsproduct. De nude kleur is romig en de roze is meer waterig van substantie. 



Nummer '07' vind ik echt een prachtig zacht kleurtje. Het is net geen nude, maar een lief roze tint. De pigmentatie is erg goed, net niet te vergelijken met een lipstick maar daar komt het dichtbij in de buurt. 



Nummer '08' stelt me aan de ene kant een beetje teleur. Ik had op een meer knallender, matte roze tint gehoopt. Ik moet er even aan wennen, maar ik vind hem alsnog erg mooi. De pigmentatie is een stuk minder als bij nummer '07', wat ik verassend vind omdat het een donkerder kleurtje is. 



Het voedende en verzorgende van de sticks voel ik gelijk. Mijn lippen voelen heerlijk zacht aan. De sticks blijven eigenlijk net zo lang zitten als reguliere lippenbalsems. Niet zo lang als een lipstick, maar een uur inclusief drinken blijft de kleur zeker mooi. 


Ik vind de lip balm sticks echt ontzettend fijn. Ik hoef niet altijd een knallend kleurtje op mijn lippen te hebben, maar deze subtiele kleuren zijn een mooie extraatje. De lip balm sticks komen uit de kerst collectie van 2012, maar bij mij liggen ze nog steeds braaf te wachten op een eigenaar en worden ze nog bijgevuld, dus ik verwacht dat ze lang nog niet het assortiment uit gaan. 


De Lip Balm sticks zijn voor € 3,50 te koop bij de Hema

Lots of love, 
Sofie