Home | Over mij | Contact

Bestelling BPS - Ear cuff, iphone case en crayon chalks

dinsdag 26 februari 2013

Een tijdje geleden konden jullie al lezen wat ik bij Born Pretty Store had besteld. De eerste lading van de bestelling is eindelijk binnen. In dit artikel de eerste indrukken en foto's hiervan. Kijk je mee?


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.




Uit de honderden hoesjes die op Born Pretty Store te koop zijn, viel dit mooie ombre hoesje me gelijk op. Op de website leek 'ie minder glitterig, but who cares, ik vind hem alsnog mooi. Met een slag lichtinval krijgt het hoesje een ombre effect. Met een vlakke belichting is het een normaal paars hoesje met glitters. Deze iPhone case kostte $2.99.



De snake ear cuff. Ik vind hem erg stoer, alleen wel op het randje van té opvallend. Ik denk dat ik wel wat nieuwsgierige blikken krijg als ik de ear cuff draag, want het ziet er best indrukwekkend uit al zeg ik het zelf. Als je kleine oren hebt, valt de ear cuff snel af omdat hij aan de bovenkant niet goed achter het oor zit. De slangen ear cuff kostte $2.99. 



Ik ben zo benieuwd hoe deze kleuren op mijn haar gaan staan! Over de pigmentatie kan ik alvast zeggen dat die niet heel geweldig is, maar het is te doen. Ik heb een violet en een rood/roze kleur gekocht. Ik kreeg al veel verzoekjes of ik een review en tutorial over de crayon hair chalks wil schrijven, dus een artikel hierover komt binnenkort op mijn blog.   De hair chalks kostten $2.17 per stuk. 


Lots of love,
Sofie