Home | Over mij | Contact

Action Everyday 18-color oogschaduw paletten

zondag 24 februari 2013

Jawel hoor, Action laat er geen gras over groeien. Het merk heeft namelijk weer een nieuw make-up product op de markt gebracht. Niet zo lang geleden reviewde ik de MAX BB Cream, en nu is het de beurt aan deze kleurrijke oogschaduw paletten.  


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.





Het design ziet er strak uit. De paletten zijn mat zwart en compact. Aan de binnenkant zitten twee applicators en er zit een spiegel ter grootte van de deksel aan de binnenkant. Per palette zitten er achttien kleuren in. 



Dit is palette '02 Full Color'. De bovenste foto is gemaakt met natuurlijk licht en de onderste foto met flits. Er zit roze, groen, blauw, paars, bruin en basiskleuren in die zijn opgebouwd van licht naar donker. De drie tinten per kleur zijn ideaal om een mooie ooglook met diepte te maken. 



Dit is palette '03 Nude'. De bovenste foto is gemaakt met natuurlijk licht en de onderste foto met flits. Met de naam 'nude' ben ik het niet helemaal eens, het is niet zozeer nude, maar een mengeling van kleuren. De eerste rij heeft roze kleuren. De twee laatste rijen hebben bruine, bronzen, gouden en zwarte tinten. In dit palette ontdek ik ook een paar dezelfde kleuren als bij '02 Full Color'. 

Ik heb met een enkele vingerveeg geswatcht, dus hieruit kan je opmaken dat de pigmentatie erg goed is. Sommige oogschaduws zijn wat brokkelig, dit zijn vooral de donkere kleuren. 



'03 Nude'

De kleuren zijn allemaal goed gepigmenteerd, vooral brons, blauw en zwart zijn prachtig. 

'02 Full Color'

Bij dit palette valt me op dat de pigmentatie minder goed is, vooral bij de paarse en blauwe tinten. De groene kleuren zijn juist weer erg goed gepigmenteerd. 



Als je op zoek bent naar een leuk palette voor erbij, dan is dit zeker een aanrader. Deze paletten bevallen me beter dan de welbekende budgetproof Ebay paletten. De pigmentatie is beter, alleen gaan de paletten niet zo lang mee als die van Ebay. Als ik een ooglook met drie kleuren maak verschijnt er al een vrij diep kuiltje. Voor de prijs is het gelukkig helemaal geen punt om het palette voor een tweede keer aan te schaffen. 


De Everyday 18-color oogschaduw paletten zijn verkrijgbaar bij de Action voor € 1,49 per stuk. 

Lots of love,
Sofie