Home | Over mij | Contact

WIN | Producten van de Essence Snow Jam LE Collectie (gesloten)

donderdag 17 januari 2013



Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.




Ruim een week geleden konden jullie een review over de Snow Jam collectie lezen op mijn blog. Ik was erg verrast door de fijne producten en hun goede pigmentatie. De swatches en verdere beschrijving van de collectie kan je hier vinden. De winter is weer volop aan de gang, dus deze winterse make-up en verzorgingsproducten zullen zeker goed van pas komen.  

Wat kun je winnen?

- Jumbo duo pencil in '02 petrol snow-queen' 
- Eyeshadow sorbet, nummer '01'
- Lippenbalsem in '01 Lilac is my Style'
- 24h hand protection balm met kokosnoot olie en sheaboter
- 8 Kleine vijlen met winterse printjes



Wat moet je doen om kans te maken? 

- Als je me al volgt via deze bovenstaande mogelijkheden: like dan dit artikel via Bloglovin' (+1)

Met meerdere opties meedoen betekent meer winkans. 

Laat in een reactie achter hoe je meedoet en eventueel hoeveelste volger je bent. Vul je e-mail adres in bij het reactiesysteem (is niet zichtbaar), zodat ik contact met je op kan nemen. 

De winactie eindigt op: 30 januari
Op 1 februari maak ik de winnaar bekend. 


Lots of love,
Sofie