Home | Over mij | Contact

FOTD | Cold as ice

vrijdag 18 januari 2013

Ik schaam me een beetje voor het feit dat ik in de drie maanden dat ik blog nog nooit een FOTD artikel heb gemaakt, terwijl ik dat zelf altijd een van de leukste artikels op beautyblogs vind. Vanaf nu ga ik dat dus ook met meer regelmatig doen. Begin deze week kwam er in plaats van regen weer eens een pak sneeuw naar beneden gedwarreld. Het begon gelijk te kriebelen om een look met blauwe tinten te maken, geïnspireerd door het koude weer en de sneeuw.


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen. 



Ik heb eigenlijk maar een palette gebruikt voor de ooglook, namelijk het MAX palette met blauwe tinten. Dit is mijn favoriete budgetproof baked eyeshadow palette, met mooie kleuren die goed matchen. Ik heb eerst de witte highlighter aangebracht. Toen de blauwe kleur links onder en daarna de donkerblauwe kleur rechts onder. Ik heb de oogschaduw eerst droog en daarna nat aangebracht, om de kleuren nog intenser te maken. 




Voor de rest heb ik de look heel rustig gehouden, met een nude lipgloss van Catrice en de baked bronzer van de Etos kerstcollectie die ik droog heb aangebracht. 



Voor deze look heb ik de volgende producten gebruikt:

- Het MAX palette '426 Blue & Beige'
- Gosh Lift me up! foundation in '26 Honey'
- Bourjois Healthy balance powder '52 Vanille' 
- Lip Colour Cream Catrice '03 Nymph's Glow'
- Gosh 2step Mascara 
- Baked Bronzer uit de Etos kerstcollectie
- Etos oogpotlood zwart
- Wenkbrauwpotlood van de Hema nr 11


Wat vinden jullie van deze look? 

Lots of love,
Sofie