Home | Over mij | Contact

Christmas decorations at home

maandag 24 december 2012

Nog maar één nachtje slapen en dan is het eindelijk kerst! Ik ben best nuchter, maar van de kerst sfeer in huis word ik helemaal blij. Ieder jaar zijn ik en mijn moeder een paar weken voor kerst druk in de weer om het huis gezellig te maken en te versieren met het liefst rood en hartvormige accessoires. In deze post laat ik de kerst decoraties in en om het huis zien, kijk je mee?

 




De schattige kaars met hartjes van hierboven ruikt erg lekker naar vanille. Als de kaars op gebrand is, hou je er ook nog een lief hartjes glas aan over. Onder dit schilderij hebben we lichtgevend hart opgehangen. Beide items zijn van de Ikea. 


Dit hart is afkomstig van de Blokker en daar hebben we een rode sierslinger omheen gedaan. Hij hangt aan onze voordeur. Deze rode lampion is een van mijn favoriete kerst aankopen van dit jaar. De lampion komt van de Ikea. 

 

Dit is het mini kerstboompje dat in mijn kamer staat, versierd met rode lichtjes en hartjes kerstballen. Het boompje stort bijna in, de kerstballen zijn iets te zwaar haha! De kerstboom, de verlichting en kerstballen komen van de Eurofleur. We hebben 2 meter sneeuwvlokjes verlichting aan ons raam hangen. Aan hoge lampen hangen we ook altijd versiering, dit keer rode veertjes en een reeks rode ronde ballen. 


Bij het andere raam hebben we gewone basic lampjes bevestigd. Simpel, maar erg gezellig.


Onze kerstboom bestaat vooral uit, je raad het waarschijnlijk al: hartjes. Deze fluffy lampjes hebben we om een schilderij gehangen. 


Aan de andere hoge lamp hebben we grote rode hartjes kerstballen en rode glitter kerstengeltjes gehangen. De laatste foto is onze kerstboom met 'bokeh' effect. 

Hebben jullie ook een gezellig ingericht huis voor kerst ?

Lots of love, 
Sofie

11 opmerkingen

  1. Bij ons staat het huis ook vol met allemaal kaarsjes haha, zo gezellig altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the decorations! Do u want to follow each other in gfc?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Wij hebben niet echt veel kerst-decoratie.
    Fijne kerstdagen! Love, Marloes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahw dit is te cute! Wat leuk dat jij ook Sofie heet! (én dat je het ook met een F schrijft) Kei gezellige blog trouwens!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig. Ja ik heb het huis ook helemaal versierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel schattig :)
    Merry christmas!!! <3

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk artikeltje & fijne kerstdagen! :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er erg leuk uit! Bij ons is het ook gezellig versierd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke post dit, gezellig!
    Ik ben verliefd op het lampionnetje van de Ikea.
    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O damn! Ik ben al zeker een aantal weken opzoek naar zo een lantaarn, op naar de ikea!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!