Home | Over mij | Contact

Treacle Moon 'Cool Melon Fresca' en 'Iced Strawberry Dream'

maandag 22 juni 2015

Treacle Moon is een van de verzorginsmerken waar ik altijd blij van wordt. De heerlijke geuren, fijn in gebruik en de grootte van de producten verrassen me keer op keer. Cool Melon Fresca en Iced Strawberry Dream had ik vorige zomer al zien liggen, maar ligt nu weer in de winkels. Het zijn limited editions.




De bath- en showergels zitten in flacons van 500 ml. Het is bijna onvermijdelijk dat je instant happy van de roze en oranje kleur wordt. Naast de kleuren zit het met de inhoud in verhouding met de prijs ook helemaal goed. 

'The balmy scent kissed her nose... She closed her eyes and imagined softly striped lawns where ladies in bonnets sipped tea in the cool shade.'

Iced Strawberry Dream heeft een mierzoete geur, zoals suikerspin en bubbelgum ruikt. Ik vind de zoetheid soms iets overheersend en daardoor wat chemisch, maar dat vind ik al snel bij badproducten met aardbei.



'The sun was like powdered gold and as dusk fell with it's painted skies of peaches and purples, she felt warm lazy happiness sneak into her heart like a scented kiss...'

Cool Melon Fresca is mijn favoriet. De geur komt zo goed overeen met watermeloen. Ik voel me helemaal fris na gebruik. Lovely!



Met beide bath- en showergels kom je heerlijk fruitig de douche uit. Ze doen niet veel bijzonders voor je huid en het is ook geschikt om echt je huid mee te voeden, maar het word er wel zacht van. 

Treacle Moon 'Cool Melon Fresca' en 'Iced Strawberry Dream' is te koop bij de Albert Heijn voor € 4,95 per stuk. 


Lots of love,
Sofie