Home | Over mij | Contact

Paas make-up look met Gosh voorjaarsproducten

maandag 6 april 2015

Ik kreeg een mooi pakketje van Gosh toegestuurd met een aantal voorjaarsproducten. Perfect om een leuke look speciaal voor Pasen mee te maken. Happy Tweede Paasdag! 




Voor mijn ogen heb ik de een na lichtste en donkerste tinten uit het paarse oogschaduw palette gebruikt.  Paars staat in de top drie van mijn lievelingskleuren en ik draag het ook graag als oogschaduw. De tinten in het palette gaat van heel licht paars naar donker paars en zijn ideaal om te combineren. Ik ben tevreden over de pigmentatie en het blenden ging erg smooth. 

De blush in peachy kleur valt op mijn huid wat rood uit, maar desalniettemin vind ik hem erg mooi! 

Het product waar ik wat teleurgesteld over ben, is de lipgloss 001 Innocent lips. De nude kleur is mooi, maar niet erg gepigmenteerd en iets the shiny voor mij. Ik had gehoopt dat de kleur iets feller en mat was. 

De bovenstaande producten van Gosh heb ik gebruikt voor de look: Quattro Eyeshadow Palette Q 57 Temting Purple (€ 10,99), Natural Blush 42 Melon (€ 8,80) en Lip Lacquer 001 Innocent lips (€ 8,50)

Ik ontving overigens ook twee Forever Eyeshadow Sticks in bruin en grijs,  blauwe Frosted nagellak en een tweede Lip Lacquer in rood. De overige producten review ik binnenkort uitgebreid in een artikel. 


Wat zijn jouw plannen voor Tweede Paasdag?

Lots of love,
Sofie