Home | Over mij | Contact

New in | iPhone hardcase met strass-steentjes

woensdag 7 mei 2014

Hoesjes voor mijn iPhone: je kan me er onwijs blij mee maken. Ik heb namelijk altijd het idee er nog niet genoeg van te hebben en er ook nooit genoeg van te kunnen krijgen! Smartphonehoesjes.nl heeft een groot assortiment aan prachtige hoesjes en ik bestelde dit stijlvolle exemplaar. 






Meestal ga ik voor de meer kleurrijke, opvallendere en stoere hoesjes. Dit keer besloot ik voor een meer stijlvoller vrouwelijk hoesje te gaan. Het design vind ik heel mooi en ziet er tegelijk chique uit. De zijkant is van plastic met een spiegeleffect en vierkantjes. Persoonlijk vind ik dit wat goedkoop ogen en voor mij had het niet gehoeven. Alsnog valt het gelukkig niet heel erg op. 

Ik verbaasde me over de stevigheid van het hoesje, want dat is 'ie zeker. Het geeft een heel solide gevoel als ik hem in mijn hand heb en ook fijn dat hij hierdoor tegen een stootje kan. De matte soft touch beschermt goed tegen stoten en krassen. 

Het hoesje kost € 11,95 en heb ik besteld bij Smartphonehoesjes.nl. Een webshop met een groot assortiment hoesjes, accessoires en tablet hoezen voor Samsung, Apple, HTC, Sony, LG, Nokia, Huawai en Blackberry. Ik ben erg te spreken over de service die ze leveren. Ik had het hoesje snel in huis en het was goed en stevig verpakt in een kartonnen doosje. De verzending is gratis, top! 

Lots of love,
Sofie