Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #24

zaterdag 12 april 2014

Deze week: bijna om de dag hardlopen, druk met projecten van school, best moe zijn en toe aan vakantie, met vrienden genieten van schooldagen die uitvallen. Neem een kijkje in mijn leven!

Image and video hosting by TinyPic



Mexicaans eten gemaakt. Vaak is het al veel te pittig voor mij, maar dit was gelukkig niet gekruid. De kleine taco in combinatie met deze overdreven hoeveelheid vulling is een beetje asociaal, haha. 

Oh ik ben zo onwijs moe de laatste tijd. Vooral na school als ik even op de bank ga zitten, komt het vaak voor dat ik opeens in slaap val. Hopelijk voel ik me komende week fitter, want ik voel me soms net een oude oma. 

Heerlijke sushi gehaald met vrienden. Ik was heel benieuwd of deze sushi goed smaakte. Het was echt een van de lekkerste die ik ooit heb geproefd. Sowieso in vergelijking met die van Albert Heijn echt een mouth orgasm. We hebben het opgegeten terwijl we onderwijl naar Julie & Julia keken, wel een prima film maar nogal langdradig. 

Vorig weekend was ik heel druk en dan draag ik het liefst mijn Nike Airmax. Op andere schoenen krijg ik snel kramp of geïrriteerde voeten, maar op deze beauty's is dat nooit het geval. 

Dit is zo'n absurd lekkere reep van Questbar. Chocolade met koekjesdeeg < 3 

In de trein naar vrienden toe. Yes, zonnebrillen weer! En helemaal mooi: alle lessen van die dag vielen uit door zieke leraren. 

Perfecte snacks 's middags tijdens het maken van huiswerk. Troostvoedsel? 

Voor school moesten we een kort filmpje maken over een maatschappelijk onderwerp. Wij hebben lovergirls gekozen en maandag zijn we een paar uur bezig geweest met filmen. Ik mocht de lovergirl spelen en sommige stukjes filmen. Het was erg leuk om te doen en voordat we het wisten hadden we al 10 minuten aan goede beelden. Oeps, dat werd veel knip werk. 

Afgelopen week heb ik een paar keer 4 km hardgelopen. Heerlijk, het geeft me echt een boost!

Ontbijt met havermout, cacao nibs, pure chocolade hagel, kiwi, zaadjes en gesuikerde kersen. Dit was echt een heerlijke combinatie! 

Wat is een ding waar je naar uit kijkt komende week? 

Lots of love,
Sofie