Home | Over mij | Contact

Geshopt | Nike Roshe Run & Vans U Authentic

zaterdag 26 april 2014

Toen ik als cadeau van mijn moeder een paar Vans en een paar hardloopschoenen uit mocht kiezen, liet ik me dat natuurlijk geen tweede keer zeggen! Ik struinde wat winkels af, maar besloot uiteindelijk zes (ja, je leest het goed) schoenen te bestellen. Tja, kiezen is nooit mijn sterkste punt geweest. Alhoewel ik moet zeggen dat een webshop als Zalando met duizenden mooie schoenen dat ook vrij onmogelijk maakt. Ik heb na wat bloed, zweet en tranen twee mooie uitgekozen die ik aan jullie wil showen!




Van hardloopschoenen heb ik echt nul komma nul verstand. Na een middagje wat sportwinkels afgestruind te hebben, wist ik ongeveer wel waar ik op moest letten. Ik wilde eerste voor zwarte Nike Free gaan, maar dat wilde ik mijn moeder door de prijs niet aan doen. Toen ik de Roshe Runs tegenkwam, was ik al gelijk verkocht. 

Schoenen voor hardlopen moeten voor mij licht van gewicht, stevige zool, laag van model en niet al te opvallend van kleur zijn. Al deze voorwaarden hebben de Roshe Runs wel. Al zijn het niet de beste of meest professionele, ze lopen heerlijk en ik heb er helemaal geen klachten over. Mijn snelheid is gelijk omhoog gegaan en ik loop er heerlijk en veerkrachtig op. Daardoor kan ik wel concluderen dat dit prima en fijne hardloopschoenen voor mij zijn.

De Nike Roshe Runs zwart met roze details heb ik hier gekocht voor € 64,95.  

In mijn ogen zijn Vans altijd goed. Ik ben al een paar jaar fan en nog steeds verkies ik ze boven veel andere populaire sneaker merken. Misschien is het saai, maar ik wilde heel graag gewone, zwarte basic Vans. Ik heb ze al in zandkleurig, maar ik vind het ook fijn om zwarte lage te hebben. Deze kan ik beter rokje/jurkje dragen en past sowieso bij elke soort outfit. 

Ik moest wel wennen aan de zwarte zool, want meestal is deze wit. Dat maakt het eentoniger en minder opvallend als Vans, maar ook wel minder plomp voor mijn gevoel. Ze lopen heel fijn. Ik voel wel gelijk dat de zool dunner is en ik hier minder lang lekker op kan lopen dan de Vans met dikkere zool. Dat is het enige minpuntje, want verder ben ik heel tevreden met mijn nieuwe paar Vans! 

De zwarte Vans U Authentic heb ik hier gekocht en kosten € 64,95. 


Welke schoenen staan er op jouw wishlist? 

Lots of love,
Sofie