Home | Over mij | Contact

Woehoe! Makeup Academy komt naar Nederland!

vrijdag 28 maart 2014

Yes, ik was zo ongelofelijk blij toen ik het nieuws las dat MUA binnenkort in Nederland bij Kruidvat verkrijgbaar gaat zijn! Het Engelse merk heeft de laatste tijd steeds meer bekendheid in Nederland gekregen en is uitgegroeid tot een geliefd merk. Voorheen was het alleen in de webshop te koop, gelukkig is dit binnenkort verleden tijd! In dit artikel geef ik nog wat meer inside details over dit leuke nieuws. 









MUA is een Engels merk dat leuke budgetproof make-up van rond de 5 Euro verkoopt. Over ongeveer drie weken kan het maar zo zijn dat je opeens een MUA schap in de Kruidvat spot. Eerst zal het verkrijgbaar zijn in ongeveer 70 Nederlandse filialen en 50 in België. De Gosh producten verdwijnen daar (wat jammer is, maar ik geen ramp vind). 

Ik heb me nooit laten weerhouden om iets te kopen door de hogere verzendkosten en het aanschaffen via de webshop, maar weet wel dat veel meiden dit een te groot risico vonden. Het is veel fijner om de producten zelf in je handen te kunnen houden en het gelijk te kunnen kopen bij de vertrouwde Kruidvat. Ik ben wel erg benieuwd of de prijzen veel hoger gaan liggen of vergelijkbaar wordt met die van de webshop, maar daar heb ik een goed gevoel over.

Waarom ik sinds een tijd Makeup Academy als één van mijn favoriete beauty merken beschouw? Voor de prijs is de kwaliteit hoog en ze verkopen goede en vernieuwende producten. Ik heb al meer dan 10 items van het merk in mijn bezit en ben eigenlijk over alles wel te spreken. Het assortiment is heel compleet, van paletten, kwasten, verzorgingsproducten tot nagellakken. Eat your heart out! 



De bovenstaande producten stonden nog op mijn wishlist om te bestellen, dus deze wil ik sowieso kopen als het assortiment in de Kruidvat ligt. Vooral de palettes laten mijn hart altijd sneller kloppen. Het 12 kleurige Heaven And Earth Palette heeft handige bruine tinten dat altijd bruikbaar is en het Smokin Palette matte en shimmer oogschaduws met tinten die me ook aanspreken. Verder een Kabuki Brush, Shimmer Kisses blush die me perfect lijkt voor de zomer en de Power Brow om de wenkbrauwen mee te shapen en highlighten. 

Ik heb al een aantal producten getest en ik heb toevallig nog twee reviews op de planning staan die binnenkort online komen. Je kunt al lezen wat ik van de matte lipsticks, mosaic blush, fur-effect nails en normale lipsticks vind. Tevens staan er twee unboxing filmpjes online. Benieuwd ernaar? Hier vind je ze op een rijtje. 


Ken jij Makeup Academy en wat ga jij het eerst kopen als het verkrijgbaar is in de Kruidvat? 

Lots of love,
Sofie