Home | Over mij | Contact

WIN | Nails Inc. Denim Effect nagellak (niet in NL verkrijgbaar)

vrijdag 21 maart 2014

Ik liet jullie vorige week deze prachtige nagellak in dit artikel zien: de spijkerbroeken effect nagellak van Nails Inc. die alleen bij Sephora in het buitenland verkrijgbaar is. Hij behoort nu tot een van mijn favorieten. Niet alleen het effect, maar ook de mooie kleur, houdbaarheid en gebruiksvriendelijkheid scoren hoog. Als verrassing heb ik een tweede lak die ik weggeef! Wil je deze originele lak winnen t.w.v. € 17,00? Doe dan mee met de winactie. 






Wil je nog meer foto's zien en de review lezen? Klik dan hier. 

Wat moet je doen om kans te maken? 

- Volg Beauty Sparkles via Bloglovin' en 'like' dit artikel 
- Volg Beauty Sparkles op Youtube
- Like Beauty Sparkles op Facebook

De winactie start op 21 maart en eindigt op 29 maart.  

Veel succes!

Lots of love,
Sofie