Home | Over mij | Contact

Pupa Diamond Eyeliner en Like a Doll Blush

zaterdag 1 maart 2014

Bij Pupa denk ik gelijk aan een exclusief merk met mooie producten die kwalitatief altijd goed zijn. Ik heb er niet veel producten van in mijn stash, maar die ik heb bevallen me goed en hebben me nog nooit teleurgesteld. Laatst ontving ik een pakketje met de Diamond Eyeliner in 010 en Like a doll Blush in 105. Of deze producten me ook weer goed bevallen? Kijk dan verder!


Pupa Like a Doll blush heeft een compact weerspiegelend doosje en is in poedervorm. Ik vind het een mooi chique design. Pupa werkt niet met namen, de kleur is nummer '105'. Bij de kleur staat vermeld dat deze voor de Europese huid geschikt is. 

De kleur is mat en heeft een oud roze kleur die neigt naar rood. 

Ik heb de swatch met een veeg aangebracht en dat zegt al genoeg: dit is een goed gepigmenteerde blush! De textuur voelt wel wat stroef, maar vooral zacht aan. Wel jammer dat hij op de een of andere manier in mijn huid trekt en daardoor mijn oneffenheden accentueert.

De eyeliner zit in een verpakking met lange zwarte dop met daaronder de eyeliner. Het design is dus niet heel bijzonder, maar wel prima. 

De kleur heet '010' en heeft sprankelende groen met zilveren glitters. Groene eyeliners had ik nog niet, daarom vind ik het leuk om deze kleur ook een keer te gebruiken en te zien hoe het mij staat. 

De eyeliner is een gel die dun en goed te verdelen is. De dekking is na een keer prima, maar voor een beter resultaat heb ik het twee keer aangebracht. De gel hecht verassend goed en is longlasting. 

Lang niet zo veel glitter eyeliners blijven zo goed zitten, maar deze wel. Na een halve dag zit alles nog op zijn plek en zijn de glitters zich niet gaan verspreiden. Make-up met glitters gebruik je vaak alleen bij feestjes en speciale gelegenheden, maar ik denk dat deze eyeliner ook goed kan als subtiel lijntje boven de ogen voor een net wat specialere look overdag.


De blush heeft een hele natuurlijke tint op mijn huid. Ik vind de matte finish heel mooi en hij corrigeert oneffenheden. Het is makkelijk op te bouwen van een subtiele, naar een donkerdere tint en blijft gedurende de dag goed zitten zonder al te veel vervagen. 


De eyeliner en blush zijn beide mooi en fijn in gebruik. Ik ben blij dat ik kennis heb mogen maken met deze producten, omdat ik door de prijs en verkrijgbaarheid sneller iets van een ander merk koop. De 
Pupa Like A Doll Compact Blush kost € 22,50 en de Diamond Eyeliner € 14,50 en is onder andere hier verkrijgbaar.


Heb jij al kennis gemaakt met Pupa? 

Lots of love,
Sofie