Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #14

dinsdag 17 december 2013

De afgelopen zeven dagen stonden in het teken van heel veel opdrachten maken voor school, maar gelukkig ook van een heerlijk ontspannen weekend naar Maastricht. Eigenlijk twee uitersten dus, wat een goede combinatie bleek te zijn. Ik ben weer helemaal opgeladen voor deze komende week! 



Vrijdag lag er onverwacht een kerstpakket op de deurmat! Meestal weet ik namelijk wel wanneer ik perspakketten krijg. In de box zitten zeven nieuwe Zenner haaraccessoires, voor de feestdagen, een haarelastiekjes cupcake, drie Dr. van der Hoog Special maskers en een mooie roze blush en groene glitter eyeliner van PUPA. Thanks FS Agency. 

Deze week stond in het teken van leren en opdrachten maken voor school. Dit boek is voor mij echt onmisbaar. Ik moet al het werk van 3 maanden inhalen omdat ik natuurlijk twee keer opgenomen ben geweest en toen helemaal niets aan school heb kunnen doen. Ik heb bijna alles af, dus ik ben tevreden!

Vrijdag ging ik met mijn moeder twee dagen ertussenuit naar Maastricht in kerstsfeer. We zijn er ook een nachtje blijven slapen en hebben lekker geshopt en rond gekeken. Wat een leuke stad met geweldige winkels, mooie cultuur en gastvrije mensen!

Deze foto is genomen uit het reuzenrad dat op het plein stond. Ik dacht dat reuzenraden altijd langzaam gingen, nou deze ging heel hard! Zo hard dat het bijna onmogelijk was om een scherpe foto te nemen. 

Lush Sex Bomb! Deze bruisbal neem je alleen al mee voor de geweldige naam en de mooie roos. Hij ruikt trouwens ook heerlijk. In Maastricht hadden we een bad en daar hebben we goed gebruik van gemaakt. Thuis mis ik echt een bad. 

Ik ga deze Kerst niet voor een jurkje maar iets stoerders gemixt met sexy. Ja, jullie zien het goed, het wordt een leren broek met hakken. Deze hakken vond ik gaaf, maar heb ik uiteindelijk toch niet gekocht dus dat wordt een ander paar. De bovenkant heb ik ook al geshopt. Ik heb wel veel mooie jurkjes gezien, maar vind het toch zo jammer dat ik het dan voor de rest van het jaar niet meer draag. 

Ik heb de geweldige taak om dit jaar drie (!) kerstmenu's te bedenken. Nou, het is leuk maar ook heel lastig want er is té veel keuze. Vooral desserts vind ik altijd zo moeilijk, het is allemaal zo lekker! Het liefst zou ik drie gangen desserts bedenken, maar ja dat is niet de bedoeling haha. 

Tip voor diegenen die van chunks sieraden houden: bij de Big Bazar hebben ze die nu voor ringen en armbanden in matte kleur, roosjes, glitters en meer voor maar 80 cent per stuk. 

Onverwachte foto van gister, smile! 

Wat is het leukst wat jij de afgelopen week gedaan hebt? 

Lots of love,
Sofie