Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #13

maandag 9 december 2013

Deze week was erg leuk en ging heel snel voorbij. Ik ben naar Duitsland geweest, heb twee keer Sinterklaas gevierd en lekker veel artikelen geschreven en foto's gemaakt. De tijd vloog om! Benieuwd naar de foto's? Kijk dan verder!




Wow, wat een geweldige chocoladeletter. Bijna zonde om op te eten!

De laatste tijd experimenteer ik wat meer met felle kleuren oogschaduw. Alleen bij rood/roze tinten twijfel ik altijd zo. Op deze foto heb ik roze uit een Sleek palette gebruikt en ik weet niet wat ik er van moet vinden.. Ik ga toch liever voor zachtere tinten. 


Producten reviewen, i love it!

Nadat ik een ochtend had gewerkt besloten we om een uitstapje naar Oberhausen in Duitsland te maken. Daar is namelijk de Gasometer ingepakt door de kunstenaar Christo. Heel bijzonder! Ik heb er foto's van gemaakt, maar het is niet heel duidelijk geworden.

De binnenkant heeft Christo dus helemaal ingepakt met een soort licht doorlatend stof. 

Hier stonden we aan de binnenkant. We keken onze ogen uit, het was heel gek maar tof om te zien. 


Heerlijke sesamzaad koekjes gebakken. Heel simpel, maar smaakvol. Binnenkort komt hier een artikel over.

Zondag hebben we het huis in kerstsferen gebracht. De kerstboom is nog niet helemaal af, maar we hebben al wel voor leuke versieringen en lichtjes gezorgd. De dennenspay kan natuurlijk niet ontbreken. Best fout, maar ook wel weer grappig om opeens bos in je huis te ruiken. 

Met mijn haren in de wind. Moet je mijn rode neus zien, brrrr. 

En nog een... Jeetje, als ik iets vervelend vind is dat de wind. Voor foto's is het nog wel mooi, maar verder zie ik geen voordeel. 

Sinds een lange tijd heb ik weer vis gegeten. Het moest wel, want ze hadden in dat restaurant gewoon niets vegetarisch op de kaart. Het was best lekker, maar ik heb dan ook gelijk weer zo'n schuldgevoel omdat ik op zo'n moment mijn idealen los moet laten.


Sinterklaas presents! Ik heb Sinterklaas met mijn moeder en vriend en de volgende dag bij mijn schoonfamilie gevierd. Ik ben heel blij met de cadeaus: bon voor de bioscoop, The Body Shop set met aardbeien scrub, body butter en bodylotion, DIY interieurboek,  warme muts, wenkbrauwsetje van de Hema, tijdschriften cadeauabonnement, het spel Liefde is... en een Essence geur set. Ik ben enorm verwend. 

Mijn surprise voor Julian. Ik ben echt zo iemand die heel graag vieze dingen verzint en mensen graag laat schrikken. Julian kan niet zonder haargel, sigaretten, jam en Autodrop. Ik heb dit allemaal in een kom gedaan met één klein Autodropje die hij eruit moest vissen voordat hij zijn cadeaus zou krijgen. 

Mijn een ultieme geluksmoment *gniffel* 

Hoe was jouw week?

Lots of love,
Sofie