Home | Over mij | Contact

Catrice Eyebrow Filler - Perfecting & Shaping Gel

donderdag 28 november 2013

Wenkbrauwen zijn een belangrijk onderdeel van het gezicht. Soms worden ze vergeten of wordt er geen aandacht aan besteedt, terwijl mooie wenkbrauwen je gezicht veel meer kan laten spreken. Ik kan daarom niet meer zonder wenkbrauw producten en werk ze elke dag trouw bij. Een tijdje geleden zag ik een nieuw product in het Catrice schap liggen: de Eyebrow Filler - Perfecting & Shaping Gel. 



Het product zit in een strakke en chique bruine verpakking. De eyebrow filler met vezeltextuur zorgt voor volle en mooi gevormde wenkbrauwen. Het verzorgt, vult en definieert wenkbrauwen. 

Je zou bijna denken dat het om een mascara gaat, maar het is toch echt bedoeld voor de wenkbrauwen. Het borsteltje heeft fijne zachte haartjes en de gel verdeeld goed en gelijkmatig over het borsteltje. 
Het heeft een lichtbruine, bijna ondefinieerbare kleur. Deze tint is geschikt voor alle kleuren wenkbrauwen. 

Op de linkerfoto's mijn wenkbrauwen zonder en op de rechter foto's met de Eyebrow Filler. Misschien zie je op het eerste oog niet heel veel verschil, maar als je beter kijkt toch wel. Mijn wenkbrauwen zijn mooier en voller van model en zijn donkerder van kleur. Twee keer over de wenkbrauwen gaan is genoeg, want anders gaan ze er onnatuurlijk en vettig uitzien. 

De gel is gemakkelijk te gebruiken, verdeeld goed en droogt snel. Hoewel het niet zorgt voor de wenkbrauwen die je met een potlood of poeder creëert, is het wel een fijn product dat zorgt voor een natuurlijk effect en mooie, gemodelleerde wenkbrauwen. Ook heel fijn als je weinig tijd hebt en toch dat beetje extra wil. 

Voor mijn dunne wenkbrauwen is het effect natuurlijk niet helemaal vergelijkbaar met gezonde en vollere wenkbrauwen. Maar als bij mijn dunne en weinige haartjes al resultaat te zien is, kan het bij gezonde wenkbrauwen niet tegenvallen. Zeker als mijn wenkbrauwen weer wat voller zijn denk ik dat dit een goed budgetproof wenkbrauw product is. 

De Catrice Eyebrow Filler - Perfecting & Shaping Gel is verkrijgbaar voor € 3,59 bij de Kruidvat en Trekpleister. 

Dan nog even dit: ik weet dat sommige mensen het fijn vinden om onaardig reacties over mijn rode huid bij mijn wenkbrauwen en over mijn wenkbrauwen zelf te plaatsen. Doe maar niet als je dit van plan bent, ik verwijder de reactie meteen. Aan mijn rode huid kan ik niets doen en ik heb last van erge haaruitval waardoor ik zulke dunne wenkbrauwen heb. Ik baal daar ook van, maar probeer over de drempel van schaamte te stappen en ook gewoon dit soort producten te reviewen. 

Lots of love,
Sofie